داغ ترین ها :
اپل واچ جان یک انسان را نجات داد

اپل واچ جان یک انسان را نجات داد

استفاده از قابلیت های جدید در گوشی ها و ساعت های هوشمند نه تنها جنبه ی سرگرمی و بالا بردن کارایی دارد بلکه در برخی موارد می تواند جان انسان را نجات دهد. بسیاری از کمپانی های سازنده ساعت های هوشمند از فناوری Heart Rate یا شمارش ضربان قلب استفاده می کنند که بسیار کاربردی است. کمپانی اپل نیز در اکثر ساعت های هوشمند خود از این فناوری استفاده می کند. اما در گذشته نمونه هایی دیده شده که این قابلیت، جان تعدادی از انسان ها را نجات داده است.

اپل واچ

این بار این ساعت هوشمند جان یک انسان در استرالیا را نجات داده است. آقای میک لاو، مشکل قلبی مادرزادی داشته و از اپل واچ استفاده می کند. قلب انسان در حالت نرمال 60 بار در دقیقه می زند اما ضربان قلب آقای میک لاو در هنگام خواب به 130 تا 140 بار در دقیقه رسیده بود که با پیام هشدار اپل واچ خود، سریع به متخصص مراجعه کرده و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. با معاینه پزشکان مشخص گردید که این شهروند استرالیایی یک حفره در قلب خود دارد که از زمان تولد با او همراه بوده و علاوه بر آن، بخش فوقانی ریه، خون را به داخل دهلیز راست به جای دهلیز چپ پمپاژ می کند.

برای خرید انواع مدل های مختلف ساعت هوشمند اپل از فروشگاه تکنولایف روی لینک اپل واچ کلیک کنید.

دیتای رکورد شده اپل واچ

پزشکان برای بهبود حال این فرد، عمل قلب باز را انجام داده اند و این فرد باید بین سه تا دوازده هفته استراحت مطلق داشته باشد. حال میک لاو به خانه بازگشته و بیان می کند که بدون اپل واچ هیچ وقت زنده نمی ماند.

ساعت هوشمند اپل

با توجه به این اتفاق و موارد مشابه در دیگر نقاط جهان، به نظر می آید که کمپانی های سازنده ساعت هوشمند، با تمرکز بیشتری بر روی فناوری های پزشکی و سلامت کار کنند و حتی شاید فناوری و قابلیت های جدیدتری در این زمینه را معرفی کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-%d8%ac%d8%a7%d9%86-%db%8c%da%a9-%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d9%86%d8%ac%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%af/
ads
ads