داغ ترین ها :
تصویر اجزا تشکیل دهنده گلکسی S9 و حضور جک هدفون در آن

تصویر اجزا تشکیل دهنده گلکسی S9 و حضور جک هدفون در آن

 

اینکه در دنیای مدرن امروز یک هندزفری بتواند تا این حد مورد بحث قرار گیرد، کمی خنده دار است.این ابزار ازسال1950 بر روی هر دستگاه پخش صدا قابل حملی نصب شد (مثل واکمن های اولیه).همچنان درسال 2016 شرکت اپل تغییراتی ارائه کرد و این شرکت قدمی جسورانه در جهت حذف جک 3.5میلی متری از گوشی های آیفون7 برداشت. دلیلش را هم قدیمی بودن این تکنولوژی و بهتر بودن حذف آن از گوشی اعلام کرد.

امروزه ما می دانیم  که برخی شرکت های فعال در حوزه ی ساخت گوشی های هوشمند، تلاش هایی برای حذف جک داشته اند اما به انجام رساندنش را ظاهرا فراموش کرده اند.وقتی شرکت اپل اقدام کرد، راه برای دیگر شرکت ها نیز باز شد.که هم بخشی از فضای داخل گوشی آزاد شود و هم ظاهر گوشی به روز و مدرن باشد.

سامسونگ یکی از معدود شرکت هایی است که همچنان وجود جک3.5میلی متری را در تولیداتش حفظ کرده است، در سال2017 هردو گوشی گلکسیS8 و نوت8 این ویژگی را داشتند.

برخی شایعات مبنی بر آن هستند  که درسال2018 گوشی گلکسیS9 از شر این بست قدیمی  خلاص می شود اما این ادعاها توسط دیگران رد شده اند.آخرین اخباری که شنیده می شود حاکی از آن است که این گوشی سامسونگ نه تنها این ویژگی را حفظ می کند بلکه گوشگیرهایAKG بلوتوث را نیز به تولیداتش می افزاید.

به نظر شما چرا باید از هدفون های بی سیم استفاده کرد در حالیکه می شود همچنان جک های 3.5میلی متری را داشت؟

 

این واقعا پرسش به جایی است.

بدیهی است که زیاد نمی شود به شایعات تکیه کرد پس باید بدنبال اخبار موثق از منابع مطمئن تری بود.

حالا که بحث پیش آمده، خوب است بدانید به تازگی تصویری از گوشی گلکسیS9 بصورت آنلاین منتشرشده.بخشی که در تصویر میبینید احتمالا اجزای کابلUSB-C است که وروی های ته گوشی را به بُرداصلی و دیگر سخت افزارهای مهم متصل می کند.

براساس تصویر منتشرشده، بخش زیرینی که نشانه گذاری شده باید جایی باشد که جک هدفون قرار می گیرد.

خوب با تصور اینکه حدسمان درست باشد خیلی جالب است.اما به بخش تاریخ اجزا آن دقت کنید.روی قسمت سیاه رنگ در بالای تصویر نوشته شده

21 آگوست2017.

اگر این قطعه قرار است در گوشی گلکسیS9 قرارگیرد، مسلما نمونه ی اولیه است و با طرح اصلی فاصله زیادی دارد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%ac%d8%b2%d8%a7-%d8%aa%d8%b4%da%a9%db%8c%d9%84-%d8%af%d9%87%d9%86%d8%af%d9%87-%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8cs9-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d8%b5%d9%88/
ads
ads