داغ ترین ها :
معرفی 10 مدل از بهترین کیبورد های ارزان و با کیفیت معمولی و گیمینگ

معرفی 10 مدل از بهترین کیبورد های ارزان و با کیفیت معمولی و گیمینگ

اگر نیاز به خرید کیبورد دارید و در فکر پیدا کردن بهترین کیبوردهای ارزان قیمت هستید، می‌توانید با مطالعه مقاله بهترین کیبورد های ارزان قیمت و اقتصادی بازار در سال 1402 از تکنولایف با بهترین کیبورد ارزان گیمینگ و معمولی آشنا شوید.

بهترین کیبوردهای ارزان قیمت بازار کدامند؟

اگر برای کار با سیستم و استفاده روزمره نیازی نمی بینید تا به مقدار زیادی هزینه کنید، خرید کیبورد ارزان قیمت قطعا گزینه مناسبی برای شماست. در ادامه لازم به ذکر است که همیشه لوازم ارزان قیمت از متریال‌های بی کیفیت ساخته نشده‌اند یا بدون ویژگی‌های کاربردی نیستند، به همین دلیل شما می‌توانید با انتخاب بهترین کیبورد ارزان قیمت از خرید خود لذت ببرید. در ادامه قرار است با تعدادی از بهترین کیبوردهای ارزان قیمت بازار 1402 از برندهای مختلف ایرانی و خارجی آشنا شوید، پس تا پایان همراه ما باشید.

معرفی بهترین کیبوردهای ارزان قیمت (کاربری معمولی و غیر گیمینگ)

بهترین کیبوردهای ارزان قیمت

اگر قصد خرید یکی از بهترین کیبوردهای ارزان قیمت برای کارهایی به جز بازی کردن مانند تولید محتوا، تدریس، مهندسی و دانشجویی را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا بتوانید با مدل‌های معروف و پرفروش بازار 1402 آشنا شوید.

 

انواع کیبورد کامپیوتر را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

کیبورد تسکو مدل TK 7320B

خلاصه ویژگی‌ها:

مناسب برای: کاربری عمومی
نوع کیبورد : معمولی
تعداد کلید: 71 عدد + 12 عدد کلید مولتی مدیا و میانبر
نحوه اتصال به سیستم‌ها: بی سیم (بلوتوث)
سازگار با سیستم‌ عامل: ویندوز، MacOS، اندروید
وزن: 250 گرم
ویژگی شاخص: مجهز به نشانگر نشان دهنده وضعیت باتری، تاچ پد

کیبورد تسکو مدل TK 7320B

اگر همیشه دوست دارید تا از وسایل با طراحی متفاوت استفاده کنید، به طور قطع کیبورد تسکو مدل TK 7320B می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کیبورد تسکو مدل TK 7320B وزن بسیار کم و طراحی باریکی دارد و برای کاربری عمومی مناسب است. از ویژگی‌های منحصربه فرد آن می‌توان به تاچ پد اشاره کرد انگار با خرید کیبورد به یک موس لمسی هم دسترسی پیدا کرده باشید. کیبورد TK 7320B تسکو تنها از طریق بلوتوث به انواع سیستم‌ها متصل می‌شود و برای روشن شدن نیاز به 2 عدد باتری قلمی AAA دارد؛ همچنین با سیستم عامل‌های ویندوز، مک او اس و اندروید هم سازگاری کامل دارد که این از مزایای آن محسوب می‌شود و در نهایت با توجه به نشانگر نشان دهنده وضعیت باتری می‌توانید از وضعیت شارژ کیبورد با خبر شوید.

 

قیمت کیبورد تسکو مدل TK 7320B

 

کیبورد و ماوس پرودو مدل PD-BTKBMCO-GY

خلاصه ویژگی‌های کیبورد:

مناسب برای: کاربری عمومی
نوع کیبورد : معمولی همراه با کلیدهایی از نوع Scissor type
تعداد ضربه‌پذیری کلید‌ها: 10 میلیون کلیک
تعداد کلید: 78 عدد
نحوه اتصال به سیستم‌ها: بی سیم (دانگل داخلی)
سازگار با سیستم‌ عامل: ویندوز، MacOS
وزن: 350 گرم
ویژگی شاخص: برای اتصال به لپ تاپ نیاز به خرید دانگل نیست زیرا هر دو محصول دارای دانگل داخلی هستند.

 

خلاصه ویژگی‌های موس:

مناسب برای: کاربری عمومی
تعداد کلید: 4 کلید
محدوده دقت: 800 تا 1600DPI
نحوه اتصال به سیستم‌ها: بی سیم (دانگل داخلی)
سازگار با سیستم‌ عامل: ویندوز، MacOS
وزن: 60 گرم

ویژگی شاخص: مجهز به حالت خاموش شدن خودکار در صورت استفاده نکردن جهت صرفه جویی در مصرف باتری

کیبورد و ماوس پرودو مدل PD-BTKBMCO-GY

اگر در فکر خرید یک موس مناسب علاوه‌بر کیبورد ارزان قیمت هستید، می‌توانید کیبورد و ماوس پرودو مدل PD-BTKBMCO-GY را هم در گوشه ذهنتان داشته باشید. کیبورد و ماوس پرودو مدل PD-BTKBMCO-GY از طراحی باریک و نازکی بهره می‌برند و کلیدهای ظریفی در هر دو محصول به‌کاررفته به همین دلیل اگر به صورت حرفه‌ای و طولانی قصد استفاده از کیبورد و موس را در طول شبانه روز ندارید، کیبورد و ماوس پرودو مدل PD-BTKBMCO-GY گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شوند.

توان ضربه پذیری کلیدها در مجموع 10 میلیون کلیک و حداکثر دقت موس 1600 است و برای کارهای ساده مناسب است. برای استفاده از کیبورد و موس نیازی به خرید یا استفاده از هیچ نوع کابلی نیست زیرا با استفاده از بلوتوث به لپ تاپ متصل می‌شوند و با سیستم عامل مک او اس و ویندوز هم سازگاری دارند . در کل اگر قصد خرید کیبورد و ماوس بی سیم دارید، می‌توانید به خرید کیبورد و ماوس پرودو مدل PD-BTKBMCO-GY فکر کنید.

 

قیمت کیبورد و ماوس پرودو مدل PD-BTKBMCO-GY

 

جدیدترین مدل های موس بی سیم را می توانید از تکنولایف بخرید

 

کیبورد بی سیم کینگ‌ استار مدل KB79W

خلاصه ویژگی‌ها:
مناسب برای: کاربری روزمره، نویسندگی و تولید محتوا
نوع کیبورد : معمولی
تعداد کلید: 91 کلید اصلی و 9 کلید میانبر
نحوه اتصال به سیستم‌ها: بی سیم (با دانگل USB)
سازگار با سیستم‌ عامل: ویندوز، لینوکس، MacOS
تعداد ضربه‌پذیری کلید‌ها: بالای 10 میلیون کلیک
ویژگی شاخص: مجهز به طراحی نرم و کلیدهای بی صدا

کیبورد بی سیم کینگ‌ استار مدل KB79W

یکی از بهترین کیبورد های ارزان قیمت و اقتصادی بازار در سال 1402 کیبورد بی سیم کینگ‌ استار مدل KB79W با طراحی متفاوت و کلیدهایی بی صدا است و به حفظ آرامش و سکوت محیط کمک به‌سزایی می‌کند. این کیبورد به حالت فشرده طراحی شده و در مجموع به همراه 9 کلید میانبر به 100 کلید مجهز شده است. کیبورد مدل KB79W کینگ‌ استار با تمامی سیستم عامل‌ها سازگاری دارد و به دلیل برد 10 متری کیبورد می توانید تا 10 متر بدون مانع از مانیتور فاصله بگیرید و به کار کردن ادامه دهید.

 

قیمت کیبورد بی سیم کینگ‌ استار مدل KB79W

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین کیبوردهای بی سیم

 

کیبورد با سیم کینگ‌ استار مدل KB92

خلاصه ویژگی‌ها:
مناسب برای: تمامی فعالیت‌های روزانه به جز بازی حرفه‌ای
نوع کیبورد : معمولی
تعداد کلید: 103 کلید اصلی و 12 کلید میانبر
نحوه اتصال به سیستم‌ها: با سیم
سازگار با سیستم‌ عامل: ویندوز، لینوکس، MacOS
تعداد ضربه‌پذیری کلید‌ها: 10 میلیون کلیک
ویژگی شاخص: مجهز تعداد بالای کلیدهای میانبر و کلیدهای بی صدا

کیبورد با سیم کینگ‌ استار مدل KB92

کیبورد با سیم کینگ‌ استار مدل KB92 محصولی مناسب با طراحی شیک و دوامی بالا برای افرادی است که قصد استفاده از یک کیبورد با کلیدهایی معمولی و بی صدا را دارند. این کیبورد از دوام خوبی برخوردار است و برای کارهای متنوعی مانند نویسندگی، کارهای دفتری و تمامی فعالیت‌های دیگر گزینه مناسبی به حساب می‌آید. این کیبورد با استفاده از یک کابل USB یک متر و 60 سانتی‌متری به انواع سیستم متصل می‌شود و به صورت کامل با تمامی نسخه‌های ویندوز، لینوکس و MacOS سازگاری دارد. همچنین برای راحتی دست می‌توانید به راحتی از پایه‌های قرار گرفته در پشت کیبورد استفاده کنید تا شیب و ارتفاع کیبورد از حالت تخت تغییر پیدا کند.

 

قیمت کیبورد با سیم کینگ‌ استار مدل KB92

 

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین کیبورد برای تایپ

 

کیبورد تسکو مدل TK 8024

خلاصه ویژگی‌ها:
مناسب برای: کاربری روزانه (بازی غیرحرفه‌ای)
نوع کیبورد : معمولی
تعداد کلید: 103 دکمه اصلی و 14 دکمه میان بر
نحوه اتصال به سیستم‌ها: با سیم (کانکتور PS2)
سازگار با سیستم‌ عامل: Windows XP/ME/NT/Vista/7/8/10/98/97/Mac
تعداد ضربه‌پذیری کلید‌ها: 10 میلیون کلیک
ویژگی شاخص: مقاوم در مقابل نفوذ مایعات، مقاوم در برابر گرد و غبار، مقاوم در برابر رطوبت

کیبورد تسکو مدل TK 8024

با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که کیبورد تسکو مدل TK 8024 دارد، می‌توان گفت که این کیبورد بهترین کیبورد ارزان قیمت کمپانی تسکو در سال 1402 است. یکی از تفاوت‌های کیبورد تسکو مدل TK 8024 با سایر کیبوردها، کابل اتصال آن است. شرکت تسکو برای این کیبورد از کانکتور PS2 استفاده کرده تا بتواند از ویژگی قابل تاثیرگذار این کابل یعنی سرعت انتقال آن به نحو احسن استفاده کند. این کیبورد به جز 103 کلید اصلی به 14 دکمه میان بر هم مجهز شده که سرعت و راحتی کار را بالاتر می‌برد. همچنین این کیبورد با نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز و MacOS سازگاری دارد. با توجه به میزان تحمل کلیک پذیری این کیبورد که 10 میلیون کلیک است، می‌توان گفت در صورتیکه قصد خرید بهترین کیبورد ارزان با دوامی قابل قبول را دارید، می‌توانید روی کیبورد TK 8024 تسکو حساب باز کنید.

 

قیمت کیبورد تسکو مدل TK 8024

 

جدیدترین مدل های کیبورد تسکو را می توانید از تکنولایف بخرید

 

کیبورد وریتی مدل V-KB6137

خلاصه ویژگی‌ها:
مناسب برای: کاربری روزانه
نوع کیبورد : معمولی
تعداد کلید: 104 عدد
نحوه اتصال به سیستم‌ها: با سیم (کابل USB)
سازگار با سیستم‌ عامل: ویندوز، مک، لینوکس
تعداد ضربه‌پذیری کلید‌ها: 8 میلیون کلیک

کیبورد وریتی مدل V-KB6137

کیبورد وریتی مدل V-KB6137 را می‌توان بهترین کیبورد ارزان حال حاضر برای افرادی باشد که قصد استفاده از یک کیبورد معمولی با کاربری روزانه را دارند. از آنجایی که کلیدهای این کیبورد به حالت مکانیکال نیستند، بنابراین صدای زیادی از کار کردن با آن‌ها در محیط به گوش نمی‌رسد و می‌توانند گزینه مناسبی برای شرکت‌ها و محل کارهای شلوغ هم باشد.
کیبورد وریتی مدل V-KB6137 در حالت Normal تولید شده به همین علت دارای 104 کلید است و برای استفاده از آن نیاز است تا از کابل 150 سانتی‌متری استفاده کنید. روی کیبورد 3 نشانگر LED قرار دارد. برای استفاده از کیبورد می‌توانید ارتفاع را با باز و بسته کردن پایه تغییر دهید و کار کردن با کیبورد را برای خودتان راحت‌تر کنید. توان 8 میلیون کلیک پذیری هم از دیگر نقاط مثبت کیبورد وریتی مدل V-KB6137 محسوب می‌شود.

 

قیمت کیبورد وریتی مدل V-KB6137 

 

 

معرفی تعدادی از بهترین کیبوردهای ارزان گیمینگ

بهترین کیبوردهای گیمینگ ارزان

با توجه به اینکه مفهوم ارزان قیمت هم شامل یک بازه قیمتی می‌شود، در ادامه می‌خواهیم تا کیبوردهایی که مخصوص بازی هستند را از بالاترین قیمت در این بازه تا کم‌ترین آن معرفی کنیم.

کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214

خلاصه ویژگی‌ها:
مناسب برای: گیمینگ
نوع کیبورد : مکانیکال
تعداد کلید: 68 عدد
نحوه اتصال به سیستم‌ها: با سیم، بی سیم
سازگار با سیستم‌ عامل: ویندوز
تعداد ضربه‌پذیری کلید‌ها: 50 میلیون کلیک
ویژگی شاخص: مجهز به فناوری آنتی گوستینگ Key Anti-Ghosting

کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214

درصورتیکه از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنید و در فکر خرید بهترین کیبورد ارزان قیمت گیمینگ و البته از آن مهم‌تر کیبورد مکانیکال هستید، می‌توانید به فکر خرید کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214 باشید. این کیبورد دارای طراحی چشمگیر و نورپردازی جذابی است و می‌تواند به زیبایی میز شما اضافه کند.
یکی از بهترین ویژگی‌های این محصول نحوه اتصال آن به سیستم است؛ تفاوتی نمی‌کند که طرفدار استفاده از کیبورد بی سیم هستید یا با سیم زیرا کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214 از هر دو روش اتصال پشتیبانی می‌کند. این کیبورد گیمینگ به صورت نیمه فشرده تولید شده و تعداد کلیدهای آن 68 عدد است به همین دلیل علاوه‌بر اینکه به جای کمتری نیاز دارد، دسترسی به کلیدها را برای هر انگشت راحت‌تر می‌کندو به بالاتر رفتن سرعت شما در بازی اضافه می‌کند.
همچنین به دلیل وجود قابلیت آنتی گوستینگ زمانیکه هرچندتا کلید را به صورت هم زمان فشار دهید، تاثیر تک تک آن‌ها اعمال می‌شود که این ویژگی برای بازی کردن فوق‌العاده مهم است.
در مجموع می‌توان گفت که این کیبورد مکانیکال گیمینگ علاوه‌بر به تمامی ویژگی‌های مثبتی که دارد، در بین بهترین کیبوردهای ارزان قیمت بازار 1402 هم قرار دارد به همین علت خرید آن می‌تواند انتخاب مناسبی محسوب شود.

 

قیمت کیبورد گیمینگ پرودو مدل PDX214

 

انواع کیبورد گیمینگ را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-SKL-76

خلاصه ویژگی‌ها:
مناسب برای: گیمینگ
نوع کیبورد : مکانیکال
تعداد کلید: 113 عدد
نحوه اتصال به سیستم‌ها: با سیم
سازگار با سیستم‌ عامل: ویندوز
تعداد ضربه‌پذیری کلید‌ها: 50 میلیون کلیک
ویژگی شاخص: مجهز به فناوری آنتی گوستینگ Key Anti-Ghosting

کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-SKL-76

اگر علاقه دارید تا هنگام بازی کردن از کیبورد مکانیکالی استفاده کنید که علاوه‌بر تعداد کلیدهای بالا به جایگاه قرارگیری دست هم مجهز شده باشد، کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-SKL-76 گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شود. کیبورد مدل FXR-SKL-76 فاکس ایکس ری به 113 کلید مجزا و نورپردازی RGB مجهز شده به همین دلیل خاطره خوبی از بازی کردن در ذهن شما به جای می‌گذارد. کلیدهای این کیبورد به فناوری کاربردی آنتی گوستینگ مجهز شده‌اند و با سرعت بالایی تاثیر فشار دادن کلیدها را به صورت همزمان در بازی به نمایش می‌گذارند. کلیدها تا 50 میلیون کلیک تحمل ضربه پذیری دارند به همین دلیل کیبورد گیمینگ مدل FXR-SKL-76 فاکس ایکس ری از دوام خوبی برخوردار است. همچنین برای اتصال کیبورد به سیستم‌ها باید از کابل 150 سانتی‌متری قرار داده شده در جعبه استفاده کنید.

 

قیمت کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-SKL-76

 

برای مشاهده قیمت و خرید موس گیمینگ به تکنولایف مراجعه کنید

 

کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-63

خلاصه ویژگی‌ها:
مناسب برای: گیمینگ
نوع کیبورد : مکانیکال
تعداد کلید: 104 کلید معمولی + 8 کلید مخصوص برای Multimedia
نحوه اتصال به سیستم‌ها: با سیم
ویژگی شاخص: مجهز به فناوری آنتی گوستینگ برای 26 کلید به صورت هم زمان، قابلیت جداسازی کلیدهای WASD و چهار جهت، غیرفعال کردن دکمه‌های غیر نیاز هنگام بازی

کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-63

یکی از بهترین کیبوردهای ارزان قیمت گیمینگ بازار 1402 کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-63 است. این کیبورد می‌تواند نقش موثری در بهتر بازی کردن شما داشته باشد. کلیدهای کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-63 به صورت مکانیکال هستند و به دلیل پشتیبانی از حالت آنتی گوستینگ به شما اجازه می‌دهند تا حداکثر 26 کلید را به صورت هم زمان فشار دهید و از تاثیر عملکرد کیلدها هنگام بازی به نحو احسن استفاده کنید. این کیبورد در مجموع همراه با کلیدهای میانبر به 112 کلید مجهز شده و از نورپردازی زیبایی بهره می‌برد. قابلیت جداسازی کلیدهای مخصوص بازی یعنی همان کلیدهای WASD و چهار جهت، همچنین غیرفعال کردن دکمه‌های غیر نیاز هنگام بازی از دیگر مزایای خرید کیبورد گیمینگ FXR-BKL-63 فاکس ایکس ری محسوب می‌شوند. برای استفاده از کیبورد تنها نیاز است تا کابل USB آن را به سیستم متصل کنید.

 

قیمت کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-BKL-63

 

 

کیبورد گیمینگ تسکو TK 8124

خلاصه ویژگی‌ها:
مناسب برای: گیمینگ
نوع کیبورد : مکانیکال
تعداد کلید: 104 عدد + 10 عدد کلید میانبر
نحوه اتصال به سیستم‌ها: با سیم
سازگار با سیستم‌ عامل: تمامی سیستم عامل‌ها
تعداد ضربه‌پذیری کلید‌ها: 70 میلیون کلیک
ویژگی شاخص: مجهز به فناوری اتصال Plug & Play، مقاوم در برابر پاشش قطرات آب

کیبورد گیمینگ تسکو TK 8124

کیبورد گیمینگ تسکو TK 8124 یکی از بهترین کیبوردهای ارزان قیمت سال 1402 است که در کنار قیمت مناسب ویژگی‌های قابل قبولی دارد. این کیبورد به دلیل تحمل 70 میلیون کلیک از طول عمر خوبی برخوردار است و از طریق یک کابل USB به بلندای 180 سانتی‌متر به انواع دستگاه با سیستم عامل‌های متفاوت متصل می‌شود. 114 کلید قرار گرفته در کیبورد گیمینگ تسکو TK 8124 از نوع مکانیکال هستند و به دلیل اینکه هنگام ساخت آن‌ها از فناوری اتصال Plug & Play استفاده شده، میزان تاخیر در اتصال به حداقل می‌سرد به همین دلیل سرعت کار و بازی با این کیبورد بسیار بالاتر از سایر مدل‌های ارزان قیمت دیگر است. یکی دیگر از مزایای خرید کیبورد گیمینگ TK 8124 تسکو مقاومت بدنه و کلیدها در برابر پاشش قطرات آب است که باعث می‌شود تا در کنار بازی کردن با خیالی راحت به نوشیدن ادامه دهید.

 

قیمت کیبورد گیمینگ تسکو TK 8124

 

 

سخن آخر

برای خرید بهترین کیبورد ارزان قیمت باید به موارد گوناگونی توجه کرد. نوع کلیدهای کیبورد، توان تحمل پذیری کلیک‌ها، تعداد کلیدهای معمولی و میان‌بر، سازگاری با سیستم عامل و نحوه اتصال کیبورد به سیستم از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کرد. اگر شما هم تجربه‌ای در خرید و استفاده از کیبوردهای با کیفیت اقتصادی دارید، می‌توانید با نوشتن در قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

ارزان ترین کیبورد مکانیکال کدام است؟

معمولا کیبوردهای گیمینگ دارای کلیدهای مکانیکال هستند. کیبورد گیمینگ تسکو TK 8124 ارزان ترین کیبورد مکانیکال است.

بهترین کیبورد گیمینگ ارزان کدام است؟

یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ ارزان، کیبورد گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-SKL-76 است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%a9%db%8c%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86/
ads
ads