داغ ترین ها :
بهترین مدل پنکه ایستاده

بهترین مدل پنکه ایستاده

در فصل تابستان می‌توانید با خرید پنکه  خیلی سریع و با هزینه‌ای مناسب هر محیطی را نسبتا خنک کنید. اما در زمان خرید پنکه مانند خرید هر وسیله‌ دیگری با تنوع خوبی از محصولات مواجه می‌شوید. پنکه ایستاده از جمله محصولاتی است که در زمان خرید پنکه با آن مواجه می‌شوید. اما چرا پنکه ایستاده می‌تواند گزینه بهتری برای خرید باشد؟

 

انواع پنکه ایستاده را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید پنکه

بهترین پنکه ایستاده برای چه محیطی مناسب است؟

پنکه ایستاده به واسطه پایه نگهدارنده بلندی که دارد به راحتی می‌تواند محیط‌های بزرگ را خنک کند. ارتقا این پنکه‌ها و اندازه بزرگ‌تر آن‌ها نسبت به پنکه‌های رومیزی باعث می شود که این محصول برای اتاق‌های بزرگ، فضای خانه و حتی فروشگاه مناسب باشد.

اما در زمان خرید پنکه با تنوع خوبی از مدل‌ها مواجه می‌شوید. ما سعی کردیم بهترین پنکه های ایستاده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید خرید راحت‌تری داشته باشید.

بهترین پنکه ایستاده ایرانی

اگر می‌خواهید در بین برندهای ایرانی بهترین پنکه ایستاده ایرانی را خریداری کنید؛ ما به شما یکسری از بهترین مدل‌های بازار را معرفی می‌کنیم.

پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA

پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA

پنکه پایه بلند شیبا (FSR-SHIBA) محصولی منحصر به فرد از شرکت شناخته شده پارس خزر است که با طراحی زیبا و امکانات پیشرفته، خنکای مطبوع و آسایش را در گرمای تابستان به ارمغان می‌آورد.

این پنکه به عنوان بهترین پنکه ایرانی، با ترکیب زیبایی و کارایی، رقیبی قدرتمند برای نمونه‌های خارجی به حساب می‌آید و می‌تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند.

پنکه پارس خزر مدل شیبا، با بدنه‌ای دو رنگ و صفحه نمایش دیجیتالی، ظاهری شیک و امروزی دارد و به دکوراسیون منزل شما جلوه‌ای خاص می‌بخشد.

به لطف ریموت کنترل همراه پنکه، شما می‌توانید به طور کامل تنظیمات پنکه را از تنظیم سرعت چرخش پره‌ها تا روشن و خاموش کردن دستگاه و تنظیم تایمر از راه دور کنترل کنید.

موتور پرقدرت این پنکه با توان 60 وات، حجم باددهی 56 مترمکعب در دقیقه را ایجاد کرده و به طور کامل، فضای مورد نظر شما را در کمترین زمان ممکن، خنک می‌کند.

قیمت پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA

پنکه پارس خزر مدل 4070R

پنکه پارس خزر مدل 4070R

پنکه 4070R دومین محصول شرکت پارس خزر است که توانسته در لیست بهترین پنکه‌های ایرانی قرار بگیرد. این پنکه، با بهره‌مندی از طراحی مدرن و جذاب و عملکرد قدرتمند، گزینه‌ای ایده‌آل برای خنک کردن محیط در فصول گرم سال به حساب می آید. این دستگاه با بهره‌گیری از نوآورانه‌ترین تکنولوژی ها، تجربه خنک‌کنندگی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پایه استیل این مدل پنکه پارس خزر، ظاهری شیک و امروزی به دستگاه می‌بخشد و در عین حال، استحکام و پایداری آن را نیز تضمین می‌کند. این پنکه در دو رنگ سفید و طوسی عرضه می‌شود و به شما امکان دهد آن را با دکوراسیون منزلتان هماهنگ کنید.

تنظیم سرعت باد در سه حالت کند، متوسط و تند را با لمس ساده در این پنکه امکان پذیر است؛ همچنین شما می‌توانید تمام تنظیمات پنکه را از راه دور و بدون نیاز به بلند شدن از جایتان کنترل کنید.

قیمت پنکه پارس خزر مدل 4070R

 

پنکه پایه بلند پارس خزر مدل رعنا – RAANA

پنکه پایه بلند پارس خزر مدل رعنا – RAANA

پنکه ایستاده پارس خزر مدل رعنا با مشخصات فنی پیشرفته، طراحی مدرن و کارایی بالا، گزینه‌ای ایده‌آل برای خنک کردن فضاهای خانگی و اداری در فصل گرم سال است و جزو بهترین گزینه‌ها در بین پنکه‌های موجود در بازار به حساب می‌آید.

این مدل پنکه پارس خزر با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های ساخت بسیار پیشرفته، تجربه خنک‌کنندگی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد و انتخابی هوشمندانه برای افزایش رفاه و آسایش در محیط زندگی و کار شما خواهد بود.

پنکه پارس خزر مدل رعنا با بازدهی بالا و مصرف انرژی پایین، خنک‌کنندگی مطبوعی را بدون نگرانی از افزایش چشمگیر هزینه برق به شما ارائه می‌دهد. با وجود ریموت کنترل همراه با این پنکه، شما می‌توانید تنظیمات پنکه را بدون نیاز به بلند شدن از جای خود و از راه دور به راحتی انجام دهید. حالت Wave در این پنکه، ایجاد جریان هوایی متنوع و طبیعی مانند نسیم ساحل، تجربه خنک‌کنندگی دلنشینی را برای شما رقم می‌زند.

پنکه پارس خزر مدل رعنا رنگ‌های مشکی، نوک مدادی، استیل مشکی و سفید گلد عرضه می‌شود و به شما امکان دهد آن را با سلیقه و دکوراسیون خود هماهنگ کنید.

قیمت پنکه پایه بلند پارس خزر مدل رعنا – RAANA

 

پنکه ایستاده پارس خزر مدل 4010R

پنکه ایستاده پارس خزر مدل 4010R

پنکه پارس خزر مدل 4010R، نسل ارتقا یافته‌ یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پنکه‌های این برند، با طراحی کلاسیک، بدنه فلزی مستحکم، کیفیت ساخت بالا و امکانات کاربردی است.

بدنه فلزی این پنکه، ظاهری شیک و نوستالژیک به دکوراسیون منزل شما می‌بخشد و در عین حال، استحکام و پایداری بالایی را برای دستگاه تضمین می‌کند.

به کمک ریموت کنترل، شما می‌توانید کلیه تنظیمات پنکه را از راه دور و به راحتی انجام دهید. شما همچنین می‌توانید ارتفاع پنکه را از 105 تا 145 سانتی‌متر به دلخواه تنظیم کنید.

با فعال کردن کلید مکانیکی، باد پنکه در جهت افقی به طور خودکار به گردش در می‌آید. ناگفته نماند که گردن موتور پنکه به صورت جغجغه‌ای قابل تنظیم است و شما می‌توانید زاویه وزش باد را به دلخواه خود تنظیم کنید.

قیمت پنکه ایستاده پارس خزر مدل 4010R

پنکه سه منظوره سیماران مدل SSF-4011

پنکه سه منظوره سیماران مدل SSF-4011

پنکه سه کاره سیماران مدل SSF-4011 با یکی دیگر از بهترین پنکه‌های ایرانی است که با طراحی مدرن و امکانات کاربردی در کنار قیمت مناسب، به یک انتخاب ایده آل تبدیل شود.

این پنکه مجهز به نشانگر LED است که علاوه بر نمایش وضعیت‌ پنکه، موجب زیبایی ظاهری آن شده و جلوه‌ای مدرن به آن می‌بخشد. از این پنکه هم می‌توان به صورت ایستاده، و هم دیواری و رومیزی برای خنک سازی فضاهای مختلف استفاده کرد. با وجود قدرت خنک‌کنندگی بالا، پنکه سیماران مصرف برق بسیار پایینی دارد و به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌های برق کمک می‌کند.

قیمت پنکه سه منظوره سیماران مدل SSF-4011

بهترین پنکه ایستاده خارجی

حالا می‌خواهیم به شما بهترین پنکه ایستاده خارجی را معرفی کنیم. البته در زمان خرید پنکه ایستاده خارجی باید به ضمانت و خدمات پس از فروش آن توجه کنید. حالا بهترین پنکه ایستاده خارجی را به شما معرفی می کنیم.

پنکه ایستاده دلمونتی مدل DL 295

پنکه ایستاده دلمونتی مدل DL 295

پنکه ایستاده دلمونتی مدل DL 295، یکی از محصولات پرطرفدار برند دلمونتی است که با توان مصرفی 55 وات، عملکردی عالی ارائه می‌دهد. این دستگاه با قابلیت چرخش در چهار جهت مختلف، به بهترین نحو محیط را خنک می‌کند.

پنل کنترلی پنکه به صورت دکمه‌ای طراحی شده و با فشار دادن هر یک از دکمه‌ها، چراغ‌های LED آبی رنگ بالای دکمه‌ها روشن می‌شوند. برای انجام تنظیمات مختلف، علاوه بر دکمه‌های موجود در پنل، می‌توانید از ریموت کنترل نیز استفاده کنید. این پنکه مجهز به تایمر است و با فعال‌سازی آن، دستگاه پس از 7.5 ساعت به صورت خودکار خاموش می‌شود.

پنکه ایستاده دلمونتی مدل DL 295 دارای سه حالت وزش باد طبیعی، نرمال و تند است. پایه اصلی دستگاه به صورت دایره‌ای طراحی شده و با داشتن قطر مناسب، به خوبی تعادل پنکه را حفظ می‌کند.

پایه تلسکوپی این محصول امکان تنظیم ارتفاع تا حداکثر 1.4 متر را برای کاربر فراهم می‌کند؛ همچنین، این دستگاه دارای گاردهای محافظ است که از برخورد دست یا اجسام با پره‌های پنکه جلوگیری می‌کنند.

قیمت پنکه ایستاده دلمونتی مدل DL 295

پنکه ایستاده تفال مدل VF421

پنکه ایستاده تفال مدل VF421

برند تفال از جمله برندهای خوشنامی است که محصولات با کیفیتی راهی بازار می‌کند. پنکه ایستاده تفال هم بهترین پنکه ایستاده خارجی در حال حاضر به شمار می‌رود. این پنکه از سه پره استفاده می‌کند و قدرت آن هم به 60 وات می‌رسد. همچنین بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که حجم باد دهی این محصول به ۶۰ متر مکعب در دقیقه می‌رسد. ویژگی جذاب این محصول این است که شما را از شر حشرات هم دور نگه می‌دارد. همچنین پنلی روی پایه این محصول در نظر گرفته شده که از دکمه‌های فیزیکی استفاده می‌کند که به واسطه آن‌ها می‌توانید سرعت چرخش پره‌ها را تغییر دهید.

 

پیشنهاد مطالعه:
معرفی انواع پنکه

 

پنکه ایستاده LASKO مدل 2520

پنکه ایستاده LASKO مدل 2520

پنکه های LASKO هم در بازار پیدا می‌شوند. پنکه‌هایی که کیفیت خوبی دارند و کاربران از آن رضایت دارند. به همین دلیل این پنکه را هم در لیست بهترین پنکه ایستاده خارجی قرار دادیم. پنکه LASKO 2520 از جمله پنکه‌های سه سرعته هستند که می‌توانند محیط وسیعی را خنک کنند. این پنکه به شکل خاص برای استفاده در اتاق خواب، آشپزخانه و محیط کار و خانه به کار می‌رود. این پنکه سه پره بزرگ دارد که می‌توانند حجم زیادی از هوا را به حرکت در بیاورند. از دیگر قابلیت‌های این پنکه ایستاده این است که می‌توانید ارتفاع آن را تغییر دهید و به ارتقا دلخواه خود در بیاورید. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که جنس این پنکه پلاستیکی است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%d9%be%d9%86%da%a9%d9%87-%d8%a7%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%af%d9%87/
ads
ads