داغ ترین ها :
ایده های جذاب و خاص خرید کادو برای آقایان

ایده های جذاب و خاص خرید کادو برای آقایان

معمولا خرید هدیه برای آقایان دغدغه اکثر خانم‌ها است. خرید هدیه‌ای که یک مرد را خوشحال کند راحت نیست. مناسبت‌های کوچکی مانند روز مرد، روز عشق، روز تولد می‌تواند بهترین بهانه برای خوشحال کردن مهمترین فرد زندگیتان باشد. البته هدیه دادن همیشه مستلزم زمان خاصی نیست و ممکن است تمایل داشته باشید بی‌مناسبت به همسر، پدر، برادر یا شریک عاطفیتان هدیه‌ای بدهید. در این مقاله قصد داریم لیست هدیه برای آقایان را در اختیارتان قرار دهیم.

هدیه برای آقایان چی بخریم؟

در ادامه لیستی از هدیه خاص برای آقایان تهیه کرده‌ایم که با توجه به بودجه و سلیقه شخصی فرد مورد نظرتان می‌توانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

ساعت مچی و بند هوشمند

گجت‌های پوشیدنی امروزه تبدیل به وسیله‌ای کاربردی و پر استفاده در زندگی روزمره اکثر افراد شده‌اند. با استفاده از ساعت‌های هوشمند می‌توان ردیابی کاملی از سطح اکسیژن خون، کنترل وضعیت خواب، ضربان قلب و غیره داشت. علاوه بر موارد فوق با داشتن یک ساعت هوشمند می‌توان از پیام‌ها و تماس‌های ضروری در صورت عدم دسترسی به گوشی مطلع شد. ساعت‌های هوشمند با توجه به قیمت‌های متنوعی که دارند برای افراد با هر بودجه‌ای مناسب هستند. اگر فرد مورد نظرتان علاقه‌ای به ساعت هوشمند ندارد یا می‌خواهید ساعت عقربه‌ای یا دیجیتال برای کادوی روز مرد تهیه کنید در ادامه می‌توانید از بین لیست زیر انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

انواع ساعت هوشمند را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت هوشمند

 

ساعت هوشمند اپل مدل Series 8 Aluminum 45mm

 

اگر همسر یا شریک عاطفیتان جزو افرادی است که به محصولات اپل علاقه دارد و قصد دارید برای هدیه ساعت هوشمند تهیه کنید؛ ساعت هوشمند اپل مدل سری 8 می‌تواند هدیه لاکچری برای آقایان باشد. این ساعت با قابلیت‌هایی مانند صفحه‌نمایش همیشه روشن، سنجش اکسیژن خون و داشتن استاندارد IP6X بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید تهیه کنید.

 

کادو تولد مردانه خاص، ساعت هوشمند اپل

 

قیمت اپل واچ سری 8

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm

 

اگر قصد تهیه کادو تولد مردانه شیک دارید ساعت هوشمند سامسونگ می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. گجت‌های سامسونگ معمولا بین طرفداران اندروید از طرفداران زیادی برخوردارند. در صورتی که می‌خواهید ساعت هوشمند تهیه کنید گلکسی واچ 5 گزینه‌ای مناسب با کارایی‌های زیاد است. از ویژگی‌هایی که گلکسی واچ 5 را تبدیل به هدیه مناسب برای آقایان می‌کند می‌توان به داشتن بلوتوث، وای فای، صفحه‌نمایش سوپر امولد، باتری 284 میلی‌آمپرساعتی و گواهی IP68 اشاره کرد.

 

کادو تولد مردانه شیک، ساعت هوشنمد سامسونگ

 

گلکسی واچ 5

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه سالگرد ازدواج

 

ساعت عقربه‌ای آلن دلون مردانه مدل AD357-1732C

 

برای اقایانی که استایل کژوال و ساده دارند، ساعت عقربه‌ای می‌تواند بهترین هدیه باشد. ساعت عقربه‌ای آلن دلون صفحه‌ای گرد همراه با بندهایی فلزی دارد. قفل استفاده شده برای این ساعت کلیپسی ساده است؛ همچنین داشتن مقاومت در برابر آب، ساعت عقربه‌ای آلن دلون مدل AD357-1732C را تبدیل به گزینه مناسبی برای کادو تولد مردانه لاکچری می‌کند.

 

کادو تولد مردانه ساده ، ساعت عقربه ای آلن دلون

 

 ساعت عقربه‌ای آلن دلون

 

ساعت کاسیو جی شاک مدل GST-B400D-1ADR

 

ساعت‌های جی شاک را در جهان به عنوان یکی از اولین ساعت‌های ضد ضربه می‌شناسند؛ بنابراین ساعت کاسیو جی شاک مدل GST-B400D-1ADR برای افرادی که تمایل دارند ساعتی با مقاومت بالا بخرند می‌تواند بهترین هدیه باشد. این ساعت دارای قابلیت‌های زیادی است که آن را از سایر ساعت‌های دیجیتال متمایز می‌کند. صفحه‌نمایش ساعت جی شاک دایره‌ای است و فریمی از جنس رزین – استیل دارد. مقاومت تا 200 متر در برابر آب از دیگر ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. این ساعت با باتری سولار کار می‌کند و کاربری روزمره و ورزشی دارد. این ساعت از قابلیت‌هایی مانند اتصال به موبایل از طریق بلوتوث، تایمر شمارشگر معکوس، زمان سنج و 5 زنگ هشدار بهره می‌برد.

هدیه خاص برای آقایان، ساعت مردانه جی شاک

 

ساعت جی شاک مدل GST-B400D-1ADR

 

 

انواع ساعت مچی مردانه را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت مچی مردانه

 

دانگل بلوتوثی

یکی دیگر از کاربردی‌ترین وسایلی که می‌توان جزو گزینه‌های هدیه برای آقایان جوان معرفی کرد، دانگل بلوتوثی است. راحت‌ترین راهی که می‌توان به یک وسیله متصل شد استفاده از بلوتوث است. یکی از کاربردی ترین وسیله‌هایی که این کار را سهولت می‌بخشد دانگل بلوتوثی نام دارد. در ادامه قصد داریم بهترین دانگل بلوتوثی برای هدیه دادن به آقایان را معرفی کنیم.

 

دانگل بلوتوث یوگرین CM403 مدل 80893

 

گیرنده بلوتوثی یوگرین مدل CM403 با استفاده از بلوتوث نسخه 5.0 می‌تواند به اکثر ضبط‌های ماشین، کامپیوترها، لپ تاپ‌ها، تلویزیون و سایر وسایل متصل شود و تجربه کاربری راحتی برایتان فراهم کند. برد این دانگل 10 متر است و فرکانس کارکرد 2.4 هرتز دارد. با استفاده از این دانگل می‌توانید بدون قطع کردن بلوتوث به مکالمه نیز ادامه دهید. با توجه به ویژگی‌های کاربردی این دانگل می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای آقایان باشد.

 کادو تولد مردانه ساده، دانگل بلوتوث یوگرین

 

 

دانگل بلوتوث یوگرین CM403 مدل 80893

 

خرید گوشی 5G

 

دانگل بلوتوث یوگرین CM390 مدل 80889

 

دانگل بلوتوثی یوگرین مدل CM390 با توجه به قیمت و کارایی که دارد می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای کادو تولد مردانه ساده باشد. این دانگل سرعت انتقال داده بالایی دارد و بدون ایجاد تداخل و کندی می‌توانید همزمان 5 دستگاه را به آن وصل کنید. دانگل بلوتوثی یوگرین نیازمند درایور است و تنها به کامپیوتر و لپ‌تاپ وصل می‌شود؛ بنابراین امکان وصل کردن آن به ضبط ماشین، لوازم صوتی و غیره وجود ندارد. برد کارکرد این بلوتوث 20 متر است که نسبت به مدل‌های مشابه برتری دارد.

 

 کادو تولد مردانه ساده، دانگل بلوتوث یوگرین

 

دانگل بلوتوث CM390 مدل 80889

 

هندزفری بلوتوثی

گوش دادن به پادکست و موسیقی تبدیل به عضو جدانشدنی زندگی روزمره افراد شده است؛ بنابراین داشتن یک هدفون و هندزفری مناسب می‌تواند این تجربه را دلچسب‌تر کند؛ همچنین افرادی که مکالمات زیادی برقرار می‌کنند یا عادت به ورزش کردن با موسیقی دارند، داشتن یک هندزفری خوب می‌تواند بسیار کاربردی باشد. در ادامه قصد داریم تا لیستی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم برای کادو تولد مردانه خاص به شما معرفی کنیم.

 

 

انواع هدفون و هندزفری بلوتوثی را می توانید از تکنولایف بخرید: هندزفری بلوتوثی

 

هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل T13

 

طی سال‌های اخیر کیو سی وای توانسته در ایران تبدیل به برندی پرفروش و پر طرفدار شود. دلیل این محبوبیت تولید و عرضه هندزفری‌های بی‌سیم با بهترین کیفیت و کمترین قیمت است. یکی از این هندزفری‌های بی‌سیم مدل T13 نام دارد که می‌تواند کادو تولد مردانه شیک باشد. کیو سی وای T13 از طریق بلوتوث 5.1 به گوشی متصل می‌شود و برد بلوتوث 10 متر دارد. این هندزفری موفق به دریافت استاندارد IPX5 شده که یعنی مقاومت نسبی در برابر آب خواهد داشت. روی بدنه گوشی کنترل لمسی قرار گرفته که با زدن روی آن می‌توانید روی عملکرد هندزفری کنترل داشته باشید.

 

هدیه مناسب برای آقایان، هندزفری بی سیم

 

ایرپاد qcy t13

 

پیشنهاد مطالعه:
هدیه روز مرد

 

هندزفری بی‌سیم اپل مدل AirPods Pro 2

 

ایرپاد پرو 2 اپل آخرین و جدیدترین هندزفری بلوتوثی اپل است که برای آقایانی که از اکو سیستم اپل استفاده می‌کنند بهترین انتخاب و هدیه خواهد بود. این هندزفری بی‌سیم با داشتن پردازنده H2 و حذف نویز بهبود یافته نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت چشمگیری داشته است. کیفیت صدای پخش موسیقی بالایی دارد که برای آقایانی که علاقه زیادی به گوش دادن موسیقی و پادکست دارند می‌تواند هدیه‌ای خاص باشد. این هندزفری استاندارد IPX4 دارد و برای مشاهده میزان داشتن شارژ باتری روی کیس آن چراغ LED قرار گرفته است.

 

بهترین هدیه برای آقایان جوان، هندزفری اپل

 

ایرپاد پرو 2

 

هندزفری بی‌سیم شیائومی مدل REDMI BUDS 3 2021

 

محصولات شیائومی دارای کیفیت بالایی هستند و برای اکثر کاربران با هر بودجه‌ای گجت هوشمند دارند. هندزفری بی‌سیم شیائومی مدل Buds3 یکی از محصولات این کمپانی است. طراحی ظاهری هندزفری به گونه‌ای است که اذیتی هنگام استفاده برای کاربر ایجاد نمی‌کند و به راحتی از گوش نمی‌افتد. این هندزفری با انواع گوشی‌های اندرویدی و گوشی‌های مبتنی با سیستم عامل iOS سازگاری دارد. با میکروفون دوگانه‌ای که برای حذف نویز محیط درون هندزفری قرار گرفته می‌توانید در محیط‌های شلوغ نیز کیفیت مکالمه مطلوبی داشته باشید.

 

هدیه ای مناسب برای آقایان، هندزفری بی سیم شیائومی

redmi buds 3

 

هندزفری بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro

 

سامسونگ سابقه خوبی در تولید و ساخت هندزفری‌های بی‌سیم دارد. هندزفری بی‌سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro یکی از جدیدترین هندزفری‌های بی‌سیم این کمپانی کره‌ای است. این هندزفری نسبت به مدل قبلی خود کمی کوچکتر شده؛ یعنی راحت تر داخل گوش قرار می‌گیرد و سبک‌تر است. این هندزفری 5 ساعت در حالت پخش موسیقی کار می‌کند و برای وصل شدن به گوشی از بلوتوث 5.3 استفاده می‌کند. مقاومت در برابر آب تا عمق یک متری یکی دیگر از ویژگی‌های برتر گلکسی بادز 2 پرو است که آن را تبدیل به یکی از گزینه‌ها در لیست هدیه اقایان می‌کند.

 

کادو تولد مردانه، هندزفری سامسونگ

 

 

گلکسی بادز ۲ پرو

 

گوشی موبایل

از کاربردی‌ترین و لاکچری‌ترین هدیه‌ها برای آقایان گوشی است. با توجه به برندهای مختلف در عرصه تولید گوشی هوشمند می‌توانید با توجه به بودجه همیشه یک انتخاب خوب داشته باشید. داشتن گوشی هوشمند امروزه جزو یکی از وسایل ضروری زندگی پیشرفته محسوب می‌شود و می‌تواند هدیه مناسب برای آقایان باشد.

 

خرید پاوربانک

 

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S23 Ultra 5G

 

گوشی‌های سری اس سامسونگ همواره از بهترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار هستند. گوشی سامسونگ گلکسی s23 ultra یکی از پرچمداران اخیر سامسونگ است. اگر شما جزو افرادی هستید که قصد دارید هدیه لاکچری برای آقایان تهیه کنید، می‌توانید این گوشی را خریداری کنید. از ویژگی‌های این پرچم‌دار داشتن دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی با زوم 100 برابری، داشتن قلم، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 10 وات و گواهی IP68 اشاره کرد.

 

کادو تولد مردانه خاص، گوشی سامسونگ

 

 

s23 ultra

 

 

انواع گوشی سامسونگ را می توانید از تکنولایف بخرید: لیست قیمت گوشی سامسونگ

 گوشی موبایل شیائومی 12

 

یکی از بهترین پرچمداران حال حاضر شیائومی برای کادو تولد خاص مردانه گوشی شیائومی 12 است. شیائومی 12 یکی از قدرتمندترین تراشه‌ها یعنی اسنپدراگون 8 نسل 1 را دارد که این گوشی را برای افرادی که بازی می‌کنند تبدیل به هدیه مناسبی می‌کند. دوربین اصلی آن مجهز به لنز اصلی 50 مگاپیکسلی است و برای گرفتن تصاویر سلفی در پنل جلو حفره دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد. داشتن باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی که شارژ سریع 67 وات نیز دارد ویژگی‌های برجسته این گوشی را تکمیل می‌کند.

 

کادو تولد مردانه خاص، کوشی سامسونگ

 

گوشی شیائومی مدل 12

 

 

انواع گوشی موبایل شیائومی را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت گوشی شیائومی

 

گوشی موبایل اپل مدل آیفون 13 پرومکس

 

اگر قصد دارید هدیه برای آقایان جوان بخرید، آیفون 13 پرومکس بهترین گزینه است. پرچمداران اپل هرساله جزو بهترین و پر فروش‌ترین گوشی‌های مبتنی بر iOS هستند. آیفون 13 پرومکس جزو پرچمداران گذشته اپل محسوب می‌شود که همچنان جزو پرفروش‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود است. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، تراشه A15 Bionic، باتری 4352 میلی‌آمپر ساعتی و بهره‌مندی از صفحه‌نمایش سوپر رتینا XDR از بهترین ویژگی‌های موجود برای این پرچمدار است.

 

هدیه لاکچری برای آقایان، گوشی اپل

 

گوشی آیفون 13 پرو مکس 256

 

 

انواع گوشی موبایل اپل را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت گوشی آیفون

 

گوشی موبایل نوکیا 5710 XpressAudio

 

اگر فردی که قصد دارید برایش هدیه تهیه کنید نیاز به گوشی دوم یا گوشی دارد که هوشمند نباشد، نوکیا XpressAudio 5710 انتخاب هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود. کار کردن با موبایل نوکیا ساده است و صفحه کیبورد دکمه‌ای دارد. حافظه داخلی آن 128 مگابایت است و حافظه رم 48 مگابایت دارد؛ همچنین درصورت نیاز می‌توانید به آن کارت حافظه جانبی نیز اضافه کنید. صفحه‌نمایش گوشی نوکیا 2.4 اینچ است و محتوا را به صورت رنگی نمایش می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جذابی که این گوشی دارد داشتن هدفون بلوتوثی همراه با گوشی و چسبیده به کیس پشتی آن است.

 

 کادو تولد مردانه ساده، گوشی موبایل نوکیا

 

گوشی نوکیا 5710

 

پیشنهاد مطالعه:
کادو تولد لاکچری

 

پاور بانک

 

پاور بانک برای افرادی که از وسایل هوشمندی که منبع تغذیه آن‌ها باتری است استفاده می‌کنند وسیله‌ای ضروری محسوب می‌شود. پاور بانک جزو هدیه مناسب برای آقایان قرار می‌گیرد. در ادامه لیستی از بهترین پاور بانک‌های مناسب برای هدیه تهیه کرده‌ایم.

 

 

انواع پاور بانک را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید: پاور بانک

 

پاور بانک باسئوس مدل ADAMAN METAL DIGITAL DISPLAY PPIMDA-C0A

 

باسئوس در زمینه تولید پاور بانک و لوازم جانبی توانسته در بین کاربران به محبوبیت برسد. پاور بانک باسئوس ظرفیت 30000 وات ساعتی دارد. توان خروجی این وسیله 22.5 وات است و دو عدد پورت خروجی USB-A و یک عدد پورت USB Type-C از پورت‌های خروجی این پاور بانک محسوب می‌شود. این پاور بانک با تبلت، دستگاه پخش موسیقی، دوربین، ساعت هوشمند و گوشی موبایل سازگاری دارد.

 

پیشنهاد هدیه برای آقایان، پاوربانک باسئوس

 

پاوربانک باسئوس مدل PPIMDA-C0A

 

پاور بانک وایرلس سامسونگ مدل EB-U1200

 

اکثر گوشی‌های جدید از ویژگی شارژ به صورت بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. اگر گوشی هوشمند همسر یا شریک عاطفیتان از این فناوری بهره می‌برد، پاور بانک وایرلس سامسونگ مدل EB-U1200 بهترین گزینه هدیه برای مردان محسوب می‌شود. از مزیت‌های این پاور بانک این است که می‌تواند بدون همراه داشتن سیم، گوشی هوشمند یا ساعتتان را شارژ کند. پاور بانک سامسونگ ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که برای استفاده روزانه قابل قبول و مناسب است؛ همچنین از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند که این موضوع مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

هدیه مردانه خاص، پاوربانک مردانه سامسونگ

 

پاوربانک وایرلس سامسونگ مدل EB-U1200

 

پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM

 

برای یکی دیگر از گزینه‌ها در لیست هدیه برای آقایان سراغ برند محبوب شیائومی رفته‌ایم. پاور بانک شیائومی PB200LZM ظرفیتی برابر با 20000 میلی‌آمپر ساعت دارد که به راحتی می‌توانید از آن برای شارژ گوشی، تبلت، هندزفری و ساعت هوشمندتان استفاده کنید. از قابلیت‌های برجسته این پاور بانک می‌توان به امکان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان اشاره کرد. این پاور بانک دارای دو درگاه ورودی micro USB و یک درگاه USB Type-c است؛ همچنین یک درگاه خروجی USB Type-A نیز دارد.

 

هدیه مناسب برای آقایان، پاوربانک شیائومی

 

پاور بانک شیائومی 20000

 

ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش یکی از ضروری‌ترین وسایل بهداشتی برای آقایان محسوب می‌شود. مرتب کردن و اصلاح صورت برای آقایان دغدغه و موضوع مهمی است؛ بنابراین خریدن ماشین ریش تراش به عنوان کادو تولد مردانه شیک می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. در ادامه چند مورد از بهترین ماشین ریش تراش‌های موجود برای هدیه به اقایان معرفی خواهیم کرد.

 

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

 

ماشین ریش تراش ویداس مدل VI-6467

 

ریش تراش ویداس مدل VI-6467 یکی دیگر از محصولات مورد معرفی ما در کادو تولد مردانه خاص است. این ریش تراش به خوبی صورت را اصلاح می‌کند و تیغه‌های خود تیز شونده دارد؛ بنابراین دیگر نگران کند شدن یا از کار افتادن تیغه‌ها نخواهید بود. ماشین ریش تراش ویداس Vl-6467 تیغه‌های قابل شست و شو، سه تیغه مجزا، خط زن برای ریش و قابلیت شارژ سریع دارد که آن را تبدیل به هدیه خاص برای آقایان می‌کند.

 

 کادو تولد مردانه شیک، ریش تراش ویداس

 

ماشین اصلاح صورت ویداس VI-6467

 

 

انواع ماشین اصلاح و ریش تراش را می توانید از تکنولایف بخرید: ماشین اصلاح

 

ماشین ریش تراش ویداس مدل VI-6469

 

برای آقایانی که آراستگی و اصلاح صورت اهمیت بالایی دارد، ریش تراش می‌تواند هدیه با ارزشی باشد. این ریش تراش دارای خط زن است و سری جدا شونده دارد که در صورت کثیف شدن می‌توانید آن را به راحتی شسته و مجدد استفاده کنید. طبق ادعای کمپانی این ریش تراش دارای شارژ سریع است و می‌تواند در 60 دقیقه کامل شارژ شود. روی بدنه دستگاه نمایشگری وجود دارد که میزان زمان باقیمانده برای اتمام اصلاح را نمایش می‌دهد.

 کادو تولد مردانه شیک، ریش تراش ویداس

 

 

ماشین اصلاح صورت ویداس مدل VI-6469

 

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ماشین اصلاح

 

لپ تاپ

اگر پارتنر یا همسرتان نیاز به وسیله‌ای کاربردی و قابل حمل برای انجام کارهای روزمره دارد، لپ تاپ می‌تواند بهترین گزینه کادو تولد مردانه لاکچری باشد. لپ تاپ‌ها با توجه به قابلیت‌ها و کاربردی که دارند در قیمت‌های متخلف موجود هستند؛ بنابراین برای هر بودجه‌ای گزینه مناسبی در دسترس است.

 

 

انواع لپتاپ را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت لپ تاپ

 

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X543MA-GQ001W-W11

 

ایسوس یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین برندها در زمینه ساخت لپ تاپ است. اگر قصد دارید برای همسرتان لپ تاپی بخرید که علاوه بر قابلیت‌های خوبی که ارائه می‌دهد قیمت مناسبی نیز داشته باشد، لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل X543MA-GQ001W-W11 انتخاب خوبی برای هدیه خاص برای آقایان است. این لپ تاپ برای کارهای سبک و معمولی مورد استفاده است. لپ تاپ ایسوس صفحه نمایش 15.6 دارد که کیفیت تصویر HD را نمایش می‌دهد. پردازنده قرار گرفته برای آن اینتل Celeron N4020 است که همانطور که در قبل اشاره کردیم این پردازنده مناسب برای کارهای سبک محسوب می‌شود.

کادو تولد مردانه خاص، لپ تاپ ایسوس

 

لپ تاپ ایسوس مدل X543MA-GQ001W-W11

 

لپ تاپ 15.6 لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IAH7 12650H

 

اگر فرد مورد نظرتان علاقه به داشتن لپ تاپی برای انجام امور سنگین و اجرای بازی دارد، لپ تاپ لنوو IdeaPad Gaming 3 بهترین گزینه برای کادو دادن است. این لپ تاپ گیمینگ پردازنده Core i7 12650H دارد که از توان پردازشی بالا برخوردار است و می‌تواند بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را به راحتی اجرا کند. در کنار پردازنده خوبی که دارد، پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 و صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز تجربه کاربری و استفاده از آن را لذتبخش تر می‌کند. اندازه صفحه‌نمایش این لپ تاپ 15.6 است و پنل IPS LCD دارد که با رزولوشن Full HD تصاویر و ویدئوها را با کیفیت مناسبی نمایش می‌دهد.

کادو مردانه خاص، لپ تاپ لنوو

 

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Gaming 3

 

لپ تاپ 13.4 اینچی ام اس آی مدل Summit E13FlipEvo A12MT

 

لپ تاپ 13.4 اینچی ام اس آی برای اجرای بازی و انجام کارهای روزمره هدیه مناسبی است. پردازنده‌ای که قدرت مورد نیاز این دستگاه را تامین می‌کند، Core i۷ 1280P است که پردازنده‌ای نسبتا قدرتمند محسوب می‌شود. این لپ تاپ پردازنده گرافیکی یکپارچه Intel Iris Xe دارد. از درگاه‌های آن می‌توان به داشتن درگاه Thunder Bult، دو درگاه USB Type-C، درگاه HDMI و جک 3.5 میلی‌متری اشاره کرد. کیبورد با نور پس زمینه نیز برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است که به جذابیت ظاهری آن اضافه می‌کند.

 

کادو تولد مردانه لاکچری، لپ تاپ ام اس آی

 

لپ تاپ ام اس آی مدل Summit E13FlipEvo A12MT

 

کنسول بازی

علاقه به بازی‌های آنلاین و گیم‌های به روز در بین تمامی افراد با سنین مختلف طرفداران مخصوص به خود را دارد. اگر پارتنر شما نیز جزو افرادی است که علاقه زیادی به بازی‌های ویدئویی دارد خریدن کنسول بازی هدیه لاکچری برای آقایان محسوب می‌شود.

 

 

انواع کنسول بازی را می توانید از تکنولایف بخرید: کنسول بازی

 

پلی استیشن 5 استاندارد دیسک خور CF1218

 

پلی استیشن 5 در حال حاضر بهترین و با کیفیت ترین کنسول نسل 9 سونی محسوب می‌شود. این دستگاه در بین گیمرها و طرفداران سونی محبوبیت زیادی دارد. این کنسول دیسک خور است و برای افرادی که تمایل دارند نسخه فیزیکی بازی‌ها را تهیه کنند مناسب است. داشتن پردازنده AMD به کنسول قابلیت اجرای بازی‌ها با کیفیت 4k را می‌دهد. بازی‌ها طراحی شده برای این کنسول اکثرا انحصاری‌ هستند و همین موضوع توجه افراد زیادی را به این کنسول جذب می‌کند.

 

 هدیه لاکچری برای آقایان ، پلی استیشن 5

 

پلی استیشن 5 استاندارد دیسک خور CF1218

 

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S

 

کنسول‌های ایکس باکس با کنسول‌های سونی در حال رقابت جدی هستند. هر دوی این کنسول‌ها بازی‌های اختصاصی دارند؛ همچنین طرفداران متفاوتی نیز دارند. ایکس باکس سری اس بهتری گزینه برای هدیه به گیمرها با بودجه محدود و کمتر است. این محصول دیسک خور نیست و از نسخه فیزیکی بازی‌ها برای آن نمی‌توان استفاده کرد. برای اجرا و استفاده از بازی‌ها سرویس گیم پس در اختیار کاربران قرار گرفته که با استفاده از آن می‌توانند بازی‌ها را دریافت و اجرا کنند.

 

 هدیه لاکچری برای آقایان ، ایکس باکس

 

ایکس باکس سری اس

 

هارد

با پیشرفت تکنولوژی و داشتن امکان دسترسی به فایل انواع فیلم، برنامه و بازی به جای خریدن سی دی، تهیه حافظه جانبی برای نگهداری و محافظت از فایل‌های ضروری نیاز هر فردی است. شما می‌توانید از لیست زیر بهترین هارد را تهیه و به عنوان کادو تولد مردانه ساده بخرید.

 

 

انواع هارد اکسترنال را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید: هارد اکسترنال

 

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD720 ظرفیت 1 ترابایت

 

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD720 برای آقایانی مناسب است که نیاز به هاردی با مقاومت بالا دارند. این هارد تا حد زیادی در برابر ضربه مقاومت دارد؛ همچنین با داشتن استاندارد IP68 می‌تواند در آب به عمق 2 متر تا 2 ساعت دوام بیاورد. هارد اکسترنال ای دیتا با تمامی نسخه‌های ویندوز سازگاری دارد و می‌توانید به راحتی آن را به هر دستگاهی متصل کنید.

 

هدیه مناسب برای آقایان، هارد اکسترنال ای دیتا

 

 

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD720

 

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro ظرفیت 2 ترابایت

 

هارد ای دیتا مدل HD710 Pro با ظرفیت 2 ترابایت مناسب هدیه دادن به آقایانی است که نیاز به حافظه جانبی با ظرفیت بالا و مقاومت در برابر ضربه دارند. این هارد موفق به کسب استاندارد نظامی MIL-STD-810G شده است یعنی می‌تواند در برابر ضربه و افتادن مقاومت نسبی داشته باشد و آسیبی به اطلاعاتتان وارد نشود. این هارد با اکثر نسخه‌های ویندوز سازگاری دارد و درصورتی که می‌خواهید از آن برای وصل کردن به کنسول یا مک استفاده کنید باید قبل از استفاده هارد را ریست کنید. داشتن چراغ LED و درگاه USB 3.2 نسل 1 از دیگر مزیت‌های این هارد است.

هدیه مناسب برای آقایان، هارد اکسترنال ای دیتا

 

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD710 Pro

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل

برای آقایانی که علاقه به موزیک دارند و تمایل دارند هنگام کوهنوردی، ورزش، دوچرخه سواری و حتی هنگام کار موزیک گوش کنند خریدن اسپیکر بلوتوثی قابل حمل می‌تواند هدیه کاربردی باشد.

 

 

انواع اسپیکر بلوتوثی را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید: اسپیکر بلوتوثی

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل Mini Compact 2

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل Mini Compact 2 ابعاد واندازه‌ای کوچک دارد که آن را تبدیل به وسیله‌ای کم جا و قابل حمل می‌کند و در هر جایی می‌توانید از آن استفاده کنید. برخلاف ابعاد کوچکی که دارد کیفیت پخش صدای خوبی را ارائه می‌دهد. این اسپیکر از کدک‌های صوتی A2DP، AVRCP و SPP پشتیبانی می‌کند. با داشتن میکروفون روی اسپیکر درصورت زنگ خوردن گوشی نیازی به قطع کردن اتصال بلوتوث نیست و می‌توانید مکالمه را به راحتی از طریق اسپیکر قابل حمل شیائومی ادامه دهید.

 

 کادو تولد مردانه شیک، اسپیکر بلوتوثی شیائومی

 

اسپیکر بلوتوثی شیائومی مدل Mini Compact 2

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل clip 4

 

اسپیکرهای جی بی ال دارای کیفیت بالایی هستند و امکانات و قابلیت‌های قابل توجهی نیز ارائه می‌دهند. برای هدیه برای آقایان جوان، اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل clip 4 بهترین گزینه است. در بالای این اسپیکر گیره‌ای قرار گرفته که به راحتی با استفاده از آن می‌توانید اسپیکر را به کیف یا کوله وصل کرده و هنگام ورزش و پیاده‌روی از آن استفاده کنید. اسپیکر جی بی ال Clip 4 توان خروجی 5 وات دارد و 10 ساعت استفاده را پاسخگو است. نحوه اتصال به اسپیکر قابل حمل جی بی ال از طریق بلوتوث صورت می‌گیرد.

 

 هدیه برای آقایان جوان، اسپیکر بلوتوثی جی بی ال

 

 

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل clip 4

 

سخن پایانی
در این مقاله بهترین هدیه برای آقایان را به شما معرفی کردیم. با توجه به لیست فوق و تنوع محصولات معرفی شده می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در این لیست می‌توانید با توجه به سلیقه فردی و نیاز شخصی پارتنرتان و بودجه‌ای که در نظر دارید بهترین هدیه را خریداری کنید.

پرسش‌های متداول

هدیه لاکچری برای آقایان چی بخریم؟

اگر قصد دارید هدیه لاکچری برای همسر یا برادرتان بخرید می‌توانید گوشی هوشمند، لپ تاپ، کنسول بازی و ساعت هوشمند تهیه کنید.

کادو تولد مردانه خاص چی بخریم؟

هارد یا ساعت هوشمند می‌تواند هدیه‌ای خاص برای آقایان باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%b0%d8%a7%d8%a8-%d9%88-%d8%ae%d8%a7%d8%b5-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%d8%a7%d8%af%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%a7/
ads
ads