قرعه‌کشی 500,000 تومان وجه نقد برای سفارشاتی که وجه آنها به صورت آنلاین پرداخت می‌شود. اطلاعات بیشتر

ضمانت هفت روز تکنولایف

7 روز ضمانت برگشت پول

 شما با اعتماد به ما و اولین خریدتان از فروشگاه تکنولایف ، وارد لیست مشتریان ما خواهید شد و این سرآغاز ارتباطی طولانی خواهد بود .  با خرید از فروشگاه تکنولایف ، فقط قیمت های موجود بر روی سایت را پرداخت می کنید و هیچ هزینه اضافه اعم از مالیات و ... را پرداخت نمی کنید .همچنین ملزم به خرید هیچگونه لوازم جانبی در کنار محصول نخوهید بود و الزامی برای نصب نرم افزار بر روی موبایل ها ، نخواهید داشت .  قیمت سایت (برای همه محصولات) ، قیمت نهایی (قیمت آخر) می باشد.

مجموعه ی تکنولایف ، کالاهایی را برای عرضه انتخاب می کند که از نظر کیفیت ، در حد مطلوبی قرار داشته باشند ، حتی اگر  نام و برند آنها شناخته شده نباشد . تمامی کالاهای موجود در سایت های این مجموعه ، قبل از آنکه برای فروش عرضه شوند ، از نظر کیفیت و کارایی محصول و همچنین اعتبار شرکت توزیع کننده آن ، بررسی و کنترل می شوند .

 

مطالب فوق پیش نیازی بود برای دادن این ضمانت به شما :

ضمانت برگشت 100 % پول پرداختی توسط شما و پس گرفتن محصول تا 7 روز پس از خرید

 

(7 روز از زمان رسیدن محصول به دست خریدار)

با شرایط زیر :

  • مشخصات ذکر شده برای هر محصول در سایت تکنولایف، با مشخصات واقعی آن همخوانی نداشته باشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)
  • محصول با قیمتی  بالاتر از قیمت اکثریت فروشندگان بازار، عرضه شده باشد .  (عودت بدون کسر هر نوع مبلغ - دارای شرایط ذیل)
    • ​با توجه به تغییرات سریع قیمت موبایل، قیمت موبایل مشمول این بند نمی شود. حتی ممکن است قیمت ها هر ساعت تغییر کنند. قیمت برخی محصولات از جمله موبایلها با سود ثابتی از جانب تکنولایف عرضه می شوند اما ممکن است قیمت ارائه محصول توسط تامین کنندگان به تکنولایف، در روز چندین بار تغییر کند.
  • ​محصول اصل نباشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)

  • در صورت داشتن گارانتی، ضمانت‌نامه ​محصول معتبر نباشد. (عودت بدون هرگونه شرایط و کسر هر نوع مبلغ)

  • کالای خریداری شده از مجموعه تکنولایف، نو نبوده و یا ایرادی داشته باشد (علیرغم آکبند بودن) یا متعلقات آن، کم و کاستی داشته باشد. (عودت بدون کسر هر نوع مبلغ - دارای شرایط ذیل)
    • اجناسی که دارای گارانتی هستند می بایست برای شرکت گارانتی کننده ارسال شوند و شرکت گارانتی کننده پاسخگو بوده و تکنولایف نیز پیگیر روند خدمات شرکت گارانتی کننده به شما خواهد بود..البته می توانید کالا را بری تکنولایف ارسال کنید و ارسال کالا به شرکت گارانتی کننده و پیگیری های لازم را به تکنولایف بسپارید. تکنولایف با خوشحالی و به رایگان این فراِیند را از جانب شما، انجام خواهد داد. تصمیم شرکت گارانتی کننده، تصمیم نهایی است و تکنولایف هیچ دخل و تصرفی برای تغییر دستور و صلاحدید شرکت گارانتی کننده، ندارد.
    • موارد فوق ممکن است نیاز به هماهنگی با متخصصین فنی و یا شرکت گارانتی کننده داشته باشد و شاید این هماهنگی تا 5 روزکاری زمان نیاز داشته باشد.

 

  • چنانچه بعد از خرید آنلاین، به هر دلیل از خرید خود پشیمان شدید: (عودت ممکن است با کسر مبلغ حمل باشد - دارای شرایط ذیل)

    • می بایست قبل از آنکه کالا توسط تکنولایف برای شما ارسال شود، به واحد پشتیبانی با شماره تلفن 02166769276 اطلاع دهید تا کالا ارسال نشود. چنانچه بعد از رسیدن کالا به دستتان، خواستار عودت آن باشید، بلافاصله پس از دریافت کالا می بایست به واحد پشتیبانی تکنولایف اطلاع دهید.  فقط کالاهایی قابل ارجاع هستند که بسته بندی آنها باز نشده باشد و هیچ گونه نوشته و برچسبی نیز روی بسته بندی درج نکرده باشید. کالاهای سالم فقط در صورت باز نشدن بسته بندی اصلی آنها، امکان عودت دارند. هزینه های ارسال اولیه کالا برای خریدار و همچنین هزینه ی عودت توسط خریدار، به عهده ی خریدار خواهد بود. تکنولایف همیشه مبلغی کمتر از مبلغ واقعی هزینه ی حمل را برای ارسال کالا برای مشتریانش در نظر می گیرد و هنگام عودت محصول تحت شرایط این بند، هزینه ی واقعی (طبق اسناد و فاکتورهای معتبر و رسمی دریافتی از پیک یا پست) که تکنولایف برای حمل پرداخت کرده است را از مبلغ فاکتور کسر کرده و مابقی را عودت می دهد.

      • برخی کالاها به دلیل شرایط خاصی که دارند (مثل ثبت به نام خریدار در شرکت های مادر و یا ثبت در سیستم ها و سایت های شرکت های تولیدکننده به نام خریدار) امکان عودت حتی در صورت آکبند بودن و استفاده نشدن را ندارند.

 

 

دیدگاه‌ها

سلام خسته نباشیدمن یه گوشی اکسپریا ایکس خریدم ولی الان پشیمون شدم بسته امروز ب دستم رسیده باز نکردم میتونم بر گردونم؟

سلام. بله. اگر گوشی باز نشده باشه و از حالت اولیه خارج نشده باشه، بلافاصله پس از دریافت می تونید درخواست عودت بدید.

با سلام، بنده امروز ساعت 9:10 دقیقه از کمپین2020 شما کاور هوشمند به همراه داک شارژ برای xperia z3 dual سفارش دادم ولی هنوز کد رهگیری سفارش ثبت نشده و هنوز تحویل پست نشده. به گفته خودتون سفارشات قبل ظهر مگه همون روز تحویل پست نمیشه!؟

با سلام .ممنون از خرید شما. کد رهگیری مرسوله پستی شما برروی سفارشتان درج گردیده است

سلام اگر کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد و بعد از دو، سه روز از تحویل کالا به مشتری یک مشکل سخت افزاری پیش بیاد مثلا از کار افتادن ماژول دوربین، که از طریق نرم افزاری هم قابل رفع نباشه آیا در این صورت شامل تعویض کالا یا عودت وجه خواهد بود؟

با سلام در مورد اجناس گارانتی دار تکنولایف موظف به سالم رساندن جنس به مشتری در لحظه تحویل میباشد وپس از آن در صورت بروز ایراد تمامی خدمات از سوی شرکت گارانتی کننده میباشد .

سلام من یک زد۵ سبز از شما گرفتم بعد اینکه به دستم رسید و بررسی کردمش متوجه شدم که چندتا پیکسل سوخته داره.تماس گرفتم و فرمودید که تا ۳ پیکسل سوخته شامل گارانتی نمیشه.بعد رفتم زیر میکروسکوپ به ال سی دی نگاه کردم و متوجه شدم حداقل ۶ پیکسل سوخته داره عکس هاش رو هم فرستادم خدمتتون.حالا باز قابل تعویض نیست؟ لطفا سریع پاسخ بدین چون محلت تست تا حداکثر یکشنبس و من نمیخوام مشکلی پیش بیاد مرسی .

با سلام میتوانید محصول خریداری شده را ارسال نمایید که توسط واحد فنی بررسی انجام گرددونتیجه نهایی به شما اعلام میگردد

برای ارسال چکار باید کرد کل جعبه رو بفرستم؟

بله .پس از دریافت محصول و بررسی، نتیجه به شما اعلام میگردد

سلام...اینکه محصولات شما همه اصل هستن و بدون مشکل رو قبول دارم...اما خب گاهی اوقات امکان داره یه محصولی از زیر دست آدم در بره...میخواستم بدونم اگه بعد از این که گوشی سفارش داده شده به دستم رسید و من شماره سریال اون رو تو سایت imei.info وارد کردم و خدایی نکرده تقلبی از آب در اومد امکان تعویض یا پس دادنش هست؟؟؟

دوست عزیز imei هر دستگاه برروی جعبه وروی گوشی وجود دارد ودر صورت یکسان بودن کد جعبه وسریال گوشی دیگر مشکلی وجود ندارد. سایت اعلامی از رسوی شما سایت مستند وقابل رجوعی نیست .

با درودی فراوان.اگر امکانش هست یک گزینه کنار سبد خرید کالا بزارید که اگر اون کالای مورد نظر اتمام موجودی شده باشه در صورت موجود شدن دوباره بتونه از طریق پیام یا ایمیل به مشتری خبر بده...ویا گزینه ای کناره قیمت کالا باشه که در صورت حراج اون کالا مشتریو آگاه کنه...ممنون از توجهتون.سربلند باشید.

سلام توي بند چهارم شرايط دقيقا متوجه منظورتون نشدم اگر گوشي كه بدستمون ميرسه و بدون گارانتي شركتي و تنها يك هفته مهلت تست داشته باشه اگر بعد از دو روز متوجه اشكالي در اون شديم قابل برگشت هست؟

باسلام طبق توضیح ضمانت برگشت وجه در صورتی که محصول انتخابی فاقد گارانتی باشد شما یک هفته مهلت تست دارید که در طول این مدت هر ایرادی که ناشی از کارخانه باشد،محصول خریداری شده قابل برگشت میباشد .

سلام یک محصولی خریداری شده وشرایتش با نکات بالا درج شده مطابقت دارد حالا هزینه پستی رفت وبرگشت کالایی معیوب به عهده چه کسی است ولطف کنید نحوه ارسال را اختیاری کنید چون پست سفارشی ارزانتر است وبرای مصرف کننده به صرفه تر وبرای کسی که عجله دارد همون پیشتاز را انتخاب کند چون برای 2ویا 3روز کمتر یا بیشتر شماباید هزینه بی خودی پست پیشتاز را پرداخت کنید ونکته بعدی شما مثلا 2تا از یک محصول را میخواهید گزینه تعداد اضافه شود وبا یک هزینه پستی ارسال شود باتشکر

سلام . هزینه ی عودت کالایی که مطابق شرایط بالا است، توسط شما و همچنین ارسال مجددش توسط ما، به عهده تکنولایف است. پست سفارشی برای "کالا" تفاوت زیادی از نظر قیمت با پشتاز نداره. برای "نامه" تفاوت دارن.هزینه پستی 2 دو محصول، قاعدتا از 1 محصول بیشتر میشه اما دو برابر نمیشه.خود سایت با توجه به محل شما و وزن کالا، هزینه ها رو محاسبه میکنه

خیلی جالب بود

سلام ما که مثلا شیرازیم، اگر کالا شامل یکی از بند های بالا شد، چطور می تونیم کالا رو پس بفرستیم و هزینه ای که پرداخت کردیم رو پس بگیریم؟

سلام. با پخش پشتیبانی تکنولایف تماس بگیرید و مشکل و درخواست خود را مطرح کنید. http://technolife.ir/contact

با سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون میخواستم بدونم میشه اجناسی که خریداری میشه رو تعویض کرد؟

سلام. در صورتیکه که محصول خریداری شده مشمول یکی از بندهای فوق باشد، قابل تعویض است. در غیراینصورت، فقط محصولاتی را می شود بعد از خرید تعویض کرد که به هیچ وجه استفاده نشده باشند و جعبه ی آنها باز نشده باشد و هنوز کاملا آکبند باشند مثل زمانی که برای شما ارسال شده اند.

با سلام یک گوشی وی سان از سایت شما خریداری کردم که شنبه به دستم رسید گوشی رو تو حالت خاموش شارژ کردم بعد از شارژ کامل برای تست گوشی سیم کارت رو که گذاشتم کاملا سالم بود ولی بعد از این که گوشی رو خاموش کردم که سیم کارت رو در بیارم دیگه روشن نشد الان برای پس دادن گوشی چه کار باید بکنم؟

سلام. با توجه به اینکه گوشی گارانتی داشته و در هنگام باز کردن جعبه، ایرادی نداشته، به شرکت گارانتی کننده ارسال خواهد شد. می توانید شخصا و یا از طریق تکنولایف، گوشی را به شرکت گارانتی کننده ارسال نمایید تا رفع ایراد و یا تعویض شود اگر ایراد ناشی از استفاده نباشد.

سلام اگر امکانش هست کد رهگیری که توسط پست قابل پیگیری باشه رو بعد از خرید در اختیار خریدار قرار بدین ممنون

سلام. سفارشاتی که توسط پست ارسال میشن، بعد از تحویل سفارش به پست، کد رهگیری اون در قسمت سفارشات پروفایل کاربری شما، درج میشه.

با سلام و خسته نباشید من یک عدد رابط مغناطیسی شارژ برای گوشی سونیz1 خودم از سایت شما خریداری کردم. متاسفانه به هیچ عنوان این قطعه، چیزی نیست که من در نظر داشتم زیرا اولا به آسانی از گوشی جدا شده و ثانیا محل قطبهای مثبت و منفی تنها با یک علامت ساده نشان داده میشود که به راحتی امکان اشتباه و در نتیجه خرابی باطری بسیار زیاد است. سوال من این است : آیا امکان پس فرستان این قطعه هست؟ با سپاس فراوان

سلام. این رابط توسط آهن ربا به گوشی شما متصل میشه و نمی توانید در حین کار با گوشی، از آن استفاده کنید. در کل هنگامی که گوشی رو با داک شارژ هم شارژ گنید، امکان این رو ندارید که موبایلتون رو در گوشتون بگیرید. اگر گوشی شما در جای ثابت مثل روی میز قرار داره ولی بازهم این رابط بی دلیل از اون جدا میشه، رابط ایراد داره درغیراینصورت، مشکلی نداره. طبق نظر خودتون، قطب های مثب و منفی با علامتی مشخص شده اند که البته به نظر ما واضح هست چون یک علامت سفید واضح، فقط یک طرف رابط درج شده که در عکسهای سایت هم مشخص هستند. در کل علیرغم تمام این موارد، امکان مرجوع کردن این رابط وجود دارد ولی هزینه ی ارسالی که تکنوالیف پرداخت کرده تا به دست شما برسد، از قیمتی که برای رابط پرداخت کرده اید، کسر خواهد شد.

سلام..ببخشید: 1- آیا اگه گوشی من از سایت شما خریداری کنم چقدر مهلت تست دارم ؟؟ که اگه گوشی مشکلی داشت برگشت بدم ؟؟؟ و 2- بسته بندی ارسالی برای گوشی ها چطور هست ؟ محکم و چند لایه هست ؟ و اینکه به گوشی آسیبی نرسه ؟ چون به پست اعتمادی ندارم !!!

سلام. از موقعی که به دست شما برسه، یک هفته مهلت تست دارید. گوشی ها آکبند هستن و قبلا تست سدن و هیچ مشکلی ندارن اما می تونید برگشت بدید اگه مشکل داشت. بسته بندی ها مقاوم هستن و ما تا حالا هیچ آسیبی به محصولاتی که ما ارسال کردیم، نرسیده

سلام ظاهرا امکان ثبت توضیح هنگام خرید آنلاین وجود نداره خواستم خرید آنلاین کنم ولی چون جایی نبود که رنگ گوشی رو انتخاب یا ثبت کنم موندم که چه کنم به نظرم قبل از پرداخت وجه یه قسمت ثبت توضیحات بذارید بهتره ممنون

سلام. چشم این امکان حتما اضافه میشه. در ضمن از خرید شما هم سپاسگذاریم :) . البته فعلا رنگ گوشی ها رو میشه تلفنی هم هماهنگ کرد

با سلام- سایت عالی و خوبی دارید ولی کم و کاستی هایی دارد که امیدوارم برطرف شود: 1- برای خریدها پرداخت نقدی در محل یا خرید با کارت در محل هم اضافه کنید 2- برای کالاها در بعضی مواقع سال تخفیف ویژه بگذارید 3- برای خرید کالا امتیازی به عنوان تخفیف برای خریدار بگذارید تا برای خرید بعدی شامل آن تخفیف بشود. 4- سلامتی شما و همکارانتان را خواستارم.

انصافا سایتتان جالب وقابل اعتماد می باشد

با سلام آیا گوشی هایی که در این سایت فروخته می شود، پلمپ هستن و هولوگرام گارنتی شرکت آرمان همراه آرین باز نشده است؟ و اینکه شروع گارانتی از زمان فروش و تاریخ فاکتور هست و یا تاریخ درج شده روی کارت معتبر است؟ و در حالت دوم تاریخ روی کارت چقدر ممکن است از آن گذشته باشد؟ با تشکر

سلام. همگی پلمپ اصلی آرین هست و وکیوم آنها نیز باز نمی شود. تاریخ گارانتی بر روی کارت گارانتی داخل جعبه توسط شرکت آرین درج می شود و چون تکنولایف به صورت روزانه گوشی های خود را تهیه می کند، تاریخ گارانتی آنها اغلب موارد حتی فروش، حتی شروع نشده است ! فقط ممکن است برخی گوشی هایی که فروش آنها پایین هست، تاریخش مدت کمی گذشته باشد که البته این وضعیت برای تمام فروشگاه ها هست و چون خرید تکنولایف، به صورت روزانه انجام می شود و گوشی در انبارش نگه نمی دارد، کمترین اختلاف تاریخ گارانتی را دارد/

ممنون از توضیح کاملتون

به نام خدا با سلام بسیاری از لوازم جانبی مورد نیاز گوشی اکسپریا زد را که مورد نیاز مردم و مشتریان و هم وطنانتان هستند در اینجا نیافته ام لوازمی از قبیل پایه نگهدارنده خودرو،شارژر سریع،مبدل MHL،کیف چرمی،باطری و ... .در صورت امکان و لطفا" حتما" سریعتر نسبت به قرار دادن آنها و اقدام برای خرید و ارسال آنها عمل فرمائید.قطعا" بسیاری از هم وطنان شما که این نمونه گوشی را خریداری کرده اند به این لوازم نیاز داشته و یا در آینده نیاز خواهند داشت .ضمن اینکه از آنها میتوان برای سایر گوشی ها هم استفاده نمود.با تشکر و احترام 27/12/1392

سلام . لطفا در مورد نحوه ارسال تلویزیون به استانهای دیگر ایران توضیح بدین . نوع بسته بندی و حمل ونقل . با تشکر

سلام. تلویزیون ها اکثرا توسط تیپاکس و یا ترمینال ارسال می شوند. تا کنون هیچ مشکلی که ناشی از ارسال تلویزیون ها باشد، وجود نداشته و همچنین آنها بیمه نیز می شوند. از زمان ارسال هم حداکثر 24 ساعت زمان می برد تا به دست خریدار برسد.

سلام و با تشکر از راهنماییها شما سوال من اینکه محموله ها را شما با چه وسیله ای و در طی چه مدت به متقاضی میرسانید ضمنا محل زندگی من در شهرتاکستان استان قزوین قرار دارد

سلام. با پست پیشتاز، تیپاکس و یا ترمینال ارسال می شوند. بین یک تا سه روز زمان می برد تا به دست خریدار در خارج از شهر تهران برسد( بستگی به فاصله از تهران و شرکت حمل کننده کالا دارد).

سلام و عرضه خسته نباشید. من ساکن شهرستان همدان هستم. قصد خرید تلویزیون رو دارم . آیا شما ارسال به شهرستان را نیز دارید؟ اگه اره هزینه ارسال چقدر میشه؟ و اینکه تلویزیون ها همگی گارانتی بازرگانی ایران هست؟ اگر ارسال به شهریستان ندارید میتونم پنجشنبه مراجعه کنم برای دریافت حضوری تلویزیون؟

سلام. بله امکان ارسال به شهرستان نیز وجود دارد. هزینه ارسال حدود 20 هزار تومان می باشد و تمام تلویزیون ها 2 سال گارانتی شرکت بازرگانی ایران دارند. شما با هماهنگی قبلی نیز می توانید به تکنولایف مراجعه کنید جهت خرید حضوری.

ُسلام چرا شما نماد e nemad ندارید؟

سلام . E namad بر روی صفحه اصلی سایت تکنولایف یعنی http://www.technolife.ir قرار داده شده است

با سلام واحترام و تشکر از صداقت و انجام سریع ارسال سفارش. موارد در خواستی اینجانب بدون تاخیر واصل شد. آرزوی موفقیت و کسب اعتماد بیشتر را برای شما دارم. لطفا در صفحه ثبت سفارش محل قرار دادن شماره مرسوله را قرار دهید تا بدون نیاز به تماس تلفنی بتوان از طریق سایت از ارسال با خبر شد. وجود مراکز معتبر و قابل اعتماد چون شما مایه افتخار و دلگرمی در بازار است. سربلند باشید.

سلام . از اعتماد شما سپاسگذاریم :)

با سلام و احترام لطفا در مراحل خرید از طریق سبد سفارش کالا امکان انتخاب پرداخت از طریق واریز وجه به حساب بانکی و درج شماره فیش بانکی را اضافه فرمایید. نمونه این کار در سایت همکار محترم شما XXXXXXX انجام شده و اینجانب از آن طریق وجه پرداخت و خرید انجام داده ام . برای سفارشی هم که در سایت شما ثبت کرده ام می خواهم وجه را به حساب واریز کنم ولی جایی برای اتمام خرید از طریق واریز وجه و ثبت فیش وجود ندارد.
مشاهده نظرات بیشتر

افزودن دیدگاه جدید

Filtered HTML

  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Allowed HTML tags: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.
کد امنیتی

پیشنهادا 2020 تکنولایف

Real Time Web Analytics