سبد خرید

سبد خرید شما خالی است!

افزودن دیدگاه جدید

تصویر admin1

سلام. ما اکثریت رو بی شعور و نفهم فرض نمی کنیم. اتفاقا برعکس. اکثریت رو دارای درک و شعور فرض می کنیم.

اگر در مطلب بالا، سایت آمازون معرفی شد، دلیلش اینه که پایین ترین قیمتیه که عامه مردم می تونن از قیمت دلاری یک گوشی داشته باشن. قیمت آمازون، قیمتی نیست که واردکننده ها خرید میکنن اما تفاوت چندانی هم نداره. مثلا خرید واردکننده‌ها، نصف قیمت آمازون نیست.

در حال حاضر قیمت همین گوشی که فرمودید، روی آمازون 640 دلار قیمت خورده. چیزی هم همراهش نیست. سونی هم بارها اعلام کرده که ارز دولتی دریافت نکرده. حتی اگه واردکننده این محصول رو 500 دلار هم خریده باشه (که چنین چیزی اصلا امکان نداره. چرا که در این صورت، براش سود داره که محصول رو از ایران صادر کنه به کشورهای دیگه. در قیمت گذاری محصولات برندها، به این نکته توجه میشه که قیمتی برای هر منطقه درنظر بگیرین که ارزش نداشته باشه از اون منطقه صادر بشه به مناطق دیگه دنیا). حتی همین 500 دلار رو هم در نظر بگیریم و کف هزینه ها که 31 درصد میشه رو درنظر بگیریم، قیمت محصول در ایران باید بشه حداقل 5,200,000 تومان. 

در حال حاضر هم این محصول با قیمت مقداری کمتر از 5200 ارائه میشه. دلیلشم اینه که واردکننده ها میخوان انبارشون خالی بشه و سریعتر به نقدینگی بلوکه شده برسن.

پس با کمی انصاف و یک ماشین حساب، میشه بیانیه تکنولایف رو با نگاه عمیق تری بررسی کرد.

در مورد نارضایتی شما هم تکنولایف هیچ وقت چنین موردی رو تجربه نکرده که چندین بار یک مشتری ناراضی داشته باشه. اگر مشکل از تکنولایف بوده، در همون دفعه اول جبران میکنه و نمیذاره به دفعات بعدی برسه. اگر هم مشتری خیلی نامشتری و بی منطق باشه، تکنولایف باز هم نمیذاره خرید مشتری به بار دوم برسه و پیشنهاد میده که از همکاران تکنولایف خرید کنن.

شما می تونید تجربه خریدتون رو مثل سایر خریداران، با ذکر مستندات و شماره فاکتور و سفارش در صفحه نظرات مشتریان یعنی http://technolife.ir/testimonials مطرح کنید. همکاران ما امکان نداره که نظر رو تایید نکنن و مشکل رو بررسی نکنن.

 

سئوال امنیتی
لطفا به سوال زیر با حروف فارسی پاسخ دهید.

 

 

Real Time Web Analytics