داغ ترین ها :
گوگل دومین نسخه بتا از اندروید P را منتشر کرد

گوگل دومین نسخه بتا از اندروید P را منتشر کرد

کمپانی گوگل از دومین نسخه آزمایشی برای سیستم عامل اندروید 9.0 با نام اندروید P رونمایی کرد. این نسخه دارای آخرین API و دارای SDK رسمی می باشد. این نسخه از اندروید P دارای ویژگی هایی نیز می باشد که به آن ها می پردازیم:

باطری تطبیقی با استفاده از قدرت یادگیری، به آنالیز برنامه ها پرداخته تا آن ها را از نظر کاربرد برای کاربر اولویت بندی کند. همانطور که می دانید سیستم عامل اندروید P با پشتیبانی بومی برای صفحه نمایش ناچ در اشکال و اندازه های مختلف است که احتمالا یکی از گوشی های هوشمند پیکسل در سال 2018 از تمام این ویژگی ها پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد نویسنده: انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون

پاسخ های هوشمند توسط برنامه های شخص ثالث صورت می گیرند و نسخه جدید سیستم عامل، دارای یک گفت و گوی مدیریت شده با سیستم است که کاربران را برای هر نوع تایید هویت بیومتریک پشتیبانی می کند. API های جدید، به دوربین های چند گانه این اجازه را می دهد که به طور همزمان از دوربین ها استفاده فیزیکی ببرد. این قابلیت به برنامه های شخص ثالث این اجازه را می دهد تا بسته به سخت افزار، زوم بدون افت کیفیت، عکس برداری بوکه و تصویر برداری سه بعدی ایجاد کند.

برای دریافت نسخه دوم اندروید P لازم است که در ابتدا نسخه اول را نصب کنید. هم اکنون کاربران گوشی های هوشمند Pixel می توانند با بروزرسانی این نسخه را دریافت کنند. اما برای کاربران کمپانی های شریک در نسخه ازمایشی دوم، این بروزرسانی از هفته بعد در دسترس خواهد بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%af%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%a8%d8%aa%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-p-%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d9%86%d8%aa%d8%b4/
ads
ads