داغ ترین ها :
گوگل بخش مربوط به تبلت ها را از سایت رسمی اندروید حذف کرد

گوگل بخش مربوط به تبلت ها را از سایت رسمی اندروید حذف کرد

بر کسی پوشیده نیست که تبلت ها دیگر مانند گذشته جایگاه مورد قبولی در نظر کاربران ندارند. محبوبیت تبلت ها که در چند سال اخیر به اوج خود رسیده بود، حالا با افت شدیدی رو به رو شده تا جایی که بسیاری از کمپانی ها دیگر تمایلی با تولید و عرضه تبلت ها ندارند.

گوگل که در خانواده نکسوس ها سابقه تولید تبلت های محبوب را داشته چند سالی است که خود از این بازار خارج شده است. آخرین تبلت گوگل در بازار مربوط به سال 2015 است که بعد از آن دیگر هیچ تبلتی با حمایت گوگل معرفی نشده بود. این بی توجهی گوگل به تبلت ها حالا در سایت رسمی اندروید نیز بیش از پیش نمایان شده تا ما به خوبی متوجه این موضوع شویم که پروژه تبلت ها برای گوگل به پایان راه خود رسیده است.

قیمت تبلت را در صفحه تمام تبلت ها در سایت تکنولایف بررسی کنید.

در سایت رسمی اندروید، گوگل هر دسته از محصولات خود را در یک شاخه قرار میدهد. منوی ناوبار این سایت تا پیش از این، گزینه هایی شامل تلفن همراه، تبلت، گجت های پوشیدنی، تلویزیون و … را داشت که حالا در اتفاقی جالب، گزینه تبلت از این منو حذف شده است. حذف منوی تبلت ها از سایت اندروید توسط گوگل نشان میدهد که گوگل دیگر تمرکز خود را از این دسته از محصولات برداشته و در مقطع زمانی فعلی، تمایلی به فعالیت در بازار تبلت ها ندارد.

البته حذف تبلت ها از سایت اندروید به معنای مرگ تبلت های اندرویدی نیست و قطعاً کمپانی های دیگر روند تولید تبلت های خود را ادامه خواهند داد. با این حال اقدام گوگل در حذف دسته تبلت ها از سایت اندروید را میتوان یک گواهی بزرگ برای شکست پروژه تبلت های اندرویدی تلقی نمود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d8%ae%d8%b4-%d9%85%d8%b1%d8%a8%d9%88%d8%b7-%d8%a8%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d9%84%d8%aa-%d9%87%d8%a7-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b1%d8%b3%d9%85/
ads
ads