داغ ترین ها :
گوگل با اضافه کردن قابلیت های جدید، به دنبال توسعه گوگل پلی است

گوگل با اضافه کردن قابلیت های جدید، به دنبال توسعه گوگل پلی است

گوگل پلی یک فروشگاه برنامه های اندرویدی می باشد که توسط کمپانی گوگل راه اندازی شده است و نقطه مقابل اپ استور در گوشی های کمپانی اپل و سیستم عامل iOS می باشد. اکثریت کاربران گوشی های اندرویدی، برنامه های مورد نیاز خود را از این اپلیکیشن دانلود می کنند وگوگل نیز به دلیل استقبال فراوان کاربران، سعی در توسعه این اپلیکیشن دارد.

ترجیحات دانلود برنامه در گوگل پلی

این بار گوگل قابلیت جدیدی را در این فروشگاه اضافه کرده است که در طی آن کاربران می توانند نحوه دانلود برنامه مورد علاقه خود را تنظیم کنند. برای بهره بردن از این قابلیت، ابتدا باید به قسمت تنظیمات فروشگاه رفته، سپس گزینه App Download preference را انتخاب کنید. بعد از آن یک پنجره برای شما باز می شود که سه گزینه دارد. این سه گزینه این انتخاب را به شما می دهد که برنامه های خود را فقط از یک شبکه Wi-Fi مشخص دانلود کرده یا به هنگام اتصال به هر شبکه Wi-Fi یا به صورت اختیاری و هر زمان که خواستید دانلود کنید.

مقاله پیشنهادی: برنامه ای برای چسباندن زیرنویس به فیلم در اندروید

این قابلیت فقط برای دانلود های دستی در دسترس می باشد و کاربران نمی توانند برنامه هایی را که به صورت اتوماتیک آپدیت می شوند را اولویت بندی کنند. گوگل با قرار دادن ویژگی های جدید سعی در ارتقاء کیفیت فروشگاه داشته و قصد دارد تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d9%81%d9%87-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%af/
ads
ads