داغ ترین ها :
دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت به Xbox One می‌روند

دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت به Xbox One می‌روند

با گسترش هرچه بیش‌تر فناوری، زندگی ما هم بیش از پیش به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود. هم‌اکنون به راحتی و با هزینه‌ای اندک، می‌توانید دستیار دیجیتالی شخصی خود را که تمام و کمال و به صورت ۲۴ ساعته در اختیار شما باشد، در اختیار داشته باشید؛ دستیاری که فقط نیازمند اینترنت و دستگاه‌های هوشمند است.

اما امروز همه ی پنج غول دنیای فناوری اطلاعات دستیار های صوتی انحصاری خود را دارند که اپل از دستیار صوتی سیری، مایکروسافت از کورتانا، آمازون از الکسا، فیسبوک از ام و گوگل از دستیار صوتی گوگل ناو و گوگل اسیستنت استفاده می کنند.

حال کمپانی ها دستیار های شخصی خود را به کاربران پیشنهاد می دهند که بیشتر وظایف خسته کننده یک دستیار واقعی را با گوش دادن به فرمان های صوتی یا اجرای فرمان های متنی کاربر خود در دستگاه های هوشمند مختلف انجام می دهند.

انواع کنسول بازی مناسب به روزترین بازی ها، در سایت تکنولایف به فروش می رسد.

حال کمپانی مایکروسافت اعلام کرده که کنسول بازی Xbox One به زودی از دستیار صوتی الکسا و گوگل اسیستنت پشتیبانی می کند و این کار از طریق مهارت های هر دو سیستم عامل می باشد.

در حال حاضر کمپانی مایکروسافت تنها از دستیار دیجیتال Cortana از طریق لوازم جانبی کینکت یا هدست پشتیبانی می کند اما در حال حاضر Cortana مهارت های محدودی دارد.

حال پشتیبانی از Alexa و Google Assistant بدان معناست که کاربران ایکس باکس دیگر اجباری نخواهند داشت تا از کینکت یا هدست برای دستیار صوتی خود استفاده کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d9%86%d8%b3%d9%88%d9%84-xbox-one1-%d8%a8%d8%b2%d9%88%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d8%b5%d9%88%d8%aa%db%8c-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%b3%d8%a7-%d9%88-%da%af%d9%88/
ads
ads