داغ ترین ها :
مشکل برای اسکنر انگشت، دوربین و صفحه نمایش Razer

مشکل برای اسکنر انگشت، دوربین و صفحه نمایش Razer

Razer تایید کرده است که گوشی های Razer قادر به انتخاب برخی از برنامه هایی که کاربران بسیار زیای از آن ها استفاده می کنند،  نمی باشد.

ظاهرا افراد زیادی ویژگی اسکنر اثر انگشت گوشی Razer شان از کار ایستاده است. به طرز بسیار عجیبی، برخی کاربران دیگر نیز گزارش کرده اند که منوی اثر انگشت از منوی تنظیمات ناپدید شده است و نمی توانند بفهمند که چه مشکل امنیتی در این جریان دخیل است. ظاهرا یک کارخانه ی بسیار گران قیمت این مشکل را برای برخی کاربران حل کرده است اما برخی دیگر آنقدر خوش شانس نبوده اند که در این گروه جای داشته باشند.

یکی دیگر از مشکلاتی که متوجه گوشی های Razer شده است، این است که تصویر برداری برخی از گوشی ها بطور تصادفی فیلتر شده است. ما نمی توانیم بگوییم که این یک آپشن جدید و پیشرفته است که به منظور گرفتن لایک های بیشتر اینستاگرام انجام شده و یا یک مشکل عجیب است، اما می توانیم به راحتی ببینیم که چنین مشکلاتی زیاد تر می شوند. ظاهرا این مشکل جدید اخیرا با آپدیت و ارتقای نرم افزار ها و مدیریت کاربران حل می شود و گمان می رود که برخی کاربران نیز با انجام بازگشت به کارخانه نیز بتوانند این مشکل را حل کنند؛ اما باز هم برخی دیگر آنقدر خوش شانس نبوده اند که در این دسته جای داشته باشند.

برای خرید گوشی گیمینگ با قیمت ارزان، روی لینک کلیک کرده و گوشی های موجود در صفحه گوشی Gaming وب سایت تکنولایف را بررسی کنید.

در نهایت نیز برخی بازی های پر حجم نیز باعث می شوند تا تصویر بسیار کم نور و غیر قابل مشاهده شود و حتی دیگر کاربران Razer که بد شانس تر بوده اند، تصویرشان دچار لرزش نیز می شود.

قطعا کارمندان Razer مسئول این مشکلات هستند و باید به آن ها رسیدگی کرده و امید واریم این مشکل نرم افزاری را در آینده ای نه چندان روز بطور کلی رفع کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-razer-%da%af%d8%b2%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af-%da%a9%d9%87-%d8%a7%d8%b3%da%a9/
ads
ads