داغ ترین ها :
شنود پرونده های فساد لالیگا از طریق میکروفون گوشی های هوشمند

شنود پرونده های فساد لالیگا از طریق میکروفون گوشی های هوشمند

اگر فوتبال های لالیگا را دنبال کرده باشید حتما با حواشی آن آشنا هستید، در فصول اخیر انتقادات زیادی به لالیگا بخاطر وجود پرونده های فساد مطرح شد. به همین خاطر مدیران لالیگا تصمیم گرفتند که ازطریق میکروفن های هوشمند برای پیگیری پرونده های غیرقانونی استفاده کنند. بلومبرگ گزارش داد که بروزرسانی نرم افزار Android La Liga در تاریخ 8 ژوئن منتشر شد. این سرویس از طریق میکروفون های گوشی هوشمند برای ضبط کردن نوارها و جریان های غیرقانونی بازی ها مورد استفاده قرار میگیرد.

مطالب مرتبط: ضبط مکالمه در ایفون

آژانس حفاظت اطلاعات این کشور این برنامه را تائید کرده و در حال بررسی آپدیت برنامه است. این برنامه از طریق میکروفون گوشی های هوشمند و GPS آنها پرونده های غیر قانونی در فوتبال اسپانیا را زیر نظر میگیرد.

لالیگا تلاش می کند تا نگرانی های مربوط به نقض حریم خصوصی کاربران را رفع کند. در همین راستا لالیگا ادعا می کند که فایل صوتی ثبت شده به کد دودویی تبدیل شده است. با قبول نصب برنامه توسط کاربر، میکروفون کد باینری را از فایل صوتی ضبط می کند. البته تنها هدف این برنامه آن است که بازی های فوتبال در مسابقات توسط تیم های شرکت کننده در لالیگا تماشا شوند و به هیچ وجه محتوای ضبط شده به انتشار نخواهد رسید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b3%d8%a7%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d9%84%d8%a7%d9%84%db%8c%da%af%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d8%b1/
ads
ads