داغ ترین ها :
واتس اپ در قالب یک آپدیت، ویژگی های جدیدی را به بخش گروه ها اضافه کرد

واتس اپ در قالب یک آپدیت، ویژگی های جدیدی را به بخش گروه ها اضافه کرد

بعد از آنکه تعداد شبکه های اجتماعی رو به افزایش رفت و رقبای سرسخت و جدیدی مثل تلگرام روی کار آمدند، واتس اپ هم به سمت توسعه کار خود پیش رفت و سعی کرد در آپدیت های متعدد ضعف های اپلیکیشن خود را بر طرف و ویژگی های جدیدتری را به اپلیکیشن خود اضافه کند.

اما این بار واتس اپ قصد دارد تا ویژگی های دیگری را نیز به چت گروهی اضافه کند. در طی این آپدیت، شاهد یک قابلیت جدید خواهیم بود که در طی آن، فقط مدیران اجازه ارسال پیام در گروه را خواهند داشت. این ویژگی زمانی خودنمایی می کند که از گروه فقط برای ارسال اطلاعیه های مهم استفاده شود.

در گذشته نیز شاهد آپدیت هایی بودیم، که حفاظت از کاربرانی که در یک گروه اضافه می شدند و سپس گروه را ترک می کردند را انجام می داد.

برای فعالسازی این ویژگی باید اول بخش اطلاعات گروه را باز کرده و به تنظیمات گروه بروید در آن جا گزینه (فقط مدیر) را انتخاب کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3-%d8%a7%d9%be-%d8%af%d8%b1-%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a8-%db%8c%da%a9-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa%d8%8c-%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/
ads
ads