داغ ترین ها :
مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای مرورگر Edge منتشر خواهد کرد

مایکروسافت آپدیت جدیدی را برای مرورگر Edge منتشر خواهد کرد

اخبار منتشر شده حول کمپانی مایکروسافت بیانگر آن است که این کمپانی قصد دارد تا آپدیت جدیدی را برای مرورگر Edge منتشر کند. قبلا شاهد آن بودیم که این کمپانی در طی یک آپدیت ویژگی هایی را برای کاربران اندروید اضافه کرده و پیش بینی می شود که برای iOS نیز آپدیت جدیدی منتشر کرده و قابلیت هایی را برای این کاربران فراهم کند.

مرورگر مایکروسافت

حال این کمپانی نسخه آزمایشی این آپدیت را منتشر کرده است. این نسخه از آپدیت ورژن برنامه را به 42.3.2 ارتقاء خواهد داد. اگر بخواهیم آیتم های ارتقاء یافته در این نسخه را برای شما نام ببریم، باید بگوییم که این آپدیت به شما این امکان را می دهد تا با بارگذاری عکس، سرچ های مربوطه در رابطه با آن را انجام دهید. همچنین قابلیت اسکن کردن بارکد ها توسط دوربین را می توان جزو دیگر آپدیت ها نام برد که به کاربران اجازه جست و جو در رابطه با کد مورد نظر را می دهد.

مطالب مرتبط: مایکروسافت اج چیست؟

ویژگی دیگری که مایکروسافت اضافه کرده است امکان سرچ آسان کلمات است که به شما این امکان را می دهد تا به جای تایپ کلمه می توانید پیش فرض هایی را که در بخش Clipboard نمایش داده می شود را انتخاب کنید. اما قابلیت جالب بعدی که برای کاربران بسیار جذاب است امکان چک کردن سرچ های گوشی از طریق کامپیوتر شخصی است که به کاربران اجازه می دهد تا در قالب یک جدول زمانی مجموعه سرچ هایی که در مرورگر Edge انجام شده است را در اختیار داشته باشند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b1%da%af%d8%b1-ed/
ads
ads