داغ ترین ها :
فرورفتگی و بدون دکمه بودن Xiaomi Mi Mix2s فاش شد

فرورفتگی و بدون دکمه بودن Xiaomi Mi Mix2s فاش شد

در سال 2017 دو رویداد بسیار مهم در دنیای تلفن های هوشمند رخ داد:سقوط دکمه و صعود فرورفتگی. البته ما درمورد تولید کنندگانی صحبت می کنیم که تا حد زیادی از ضخامت این مدل گوشی شیائومی کاسته اند. در نتیجه برخی به اجبار قرار گرفتن دوربین های سلفی و حسگرهای دوربین جلو را در فرو رفتگی موجود در صفحه ی نمایشگر که اکنون the notch نامیده می شود پذیرفته اند.

 

احتمالا شما این فرو رفتگی را در آیفون ایکس مشاهده کرده اید البته Essential Phone نیز از طریق همین ویژگی قابل توجه است. تولید کنندگانی که فرورفتگی (the notch) را ندارند به منظور جاسازی راحت سنسورها در گوشی های خود از طراحی نوعی  پیشانی و چانه استفاده کرده اند. یکی از این تولیدکنندگان Xiaomi می باشد_یک Mi Mix 2 بدون دکمه که در محل جایگیری دوربین سلفی مقداری چانه دارد. البته به نظر می رسد که Xiaomi این طرح را در آینده تغییر خواهد دهد.

به تازگی یک تصویر جدید که ظاهرا نشان دهنده ی طرح آینده Xiaomi Mi Mix 2 می باشد منتشر شده است. این که Xiaomi طرح خود را با یک مدل s  بروز کند مسئله جدیدی نیست. برای مثال ما این مورد را در Xiaomi Mi 5s مشاهده کرده ایم در نتیجه ی این طرح چندان جالب توجه نبود.

 

تصویری که در پایین مشاهده می کنید تلفن همراهی را نشان می دهد که کاملا بدون دکمه بوده و فقط دارای یک فرورفتگی کوچک در سمت راست گوشه ی بالایی صفحه نمایشگر می باشد که دوربین سلفی ، در آن جا قرار گرفته است. شاید این موضوع مقداری عجیب به نظر برسد اما نگران کننده نیست – البته معتبر بودن این تصویر سوال برانگیز است.

طبق تمام آن چه که گفته شد نظر شما در درباره ی  فرورفتگی (the notch) و بدون دکمه بودن تلفن های همراه که احتمالا در آینده ای نزدیک شاهد آن هستیم چیست؟

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b1%d9%81%d8%aa%da%af%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87-%d8%a8%d9%88%d8%af%d9%86-xiaomi-mi-mix2s-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af/
ads
ads