داغ ترین ها :
صفحه کلید Gboard گوگل با پشتیبانی از دست نویس به روزرسانی شد

صفحه کلید Gboard گوگل با پشتیبانی از دست نویس به روزرسانی شد

برنامه ی صفحه کلید مجازی Gboard گوگل برای Android به روز شده است. آخرین نسخه ی اصلاح شده ی پچ مجموعه ای از عملکرد های آراسته را به ارمغان آورده است،  قابل توجه ترین ویژگی اصلاح شده، ویژگی دست نویس است. اگر می خواهید دست نویس گوگل را امتحان کنید، فقط روی «تنظیمات زبان» ضربه بزنید  (با فشار دادن طولانی روی ” کلید فاصله” به آن دسترسی پیدا می کنید) زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس دست نویس را به عنوان یک layout انتخاب کنید.

این قابلیت برای الفباها و سیستم های نوشتاری کاربرد دارد که هزاران نماد و کاراکتر دارند، اما این layout برای همه ی زبان های پشتیبانی شده موجود است.

قیمت روز گوشی را در سایت تکنولایف ببنید.

سایر ویژگی های جدید شامل پیشنهاداتی در زمینه های URL، ویژگی حذف سریع ، و پشیتبانی از سبک هندی برای 19 زبان دیگر هندی است.

و در نهایت پشتیبانی برای زبان های زیر امکان پذیر شده است :

عوادشی،  بمبرا،  باندلی،  امیلیان رومگنول،  فولانی،  گیلکی،  هیلیگاینون، پاتایای جامائیکا، کومونی، لامبادی، لومبارد مادورس، مینغکاباو، مازندراني، ناهوتل،  ناپلئون،  نروژی (نینورسک)، پیمونت،صدری،  سانتانالی (Devanagari و بنگالی)، سیسیلی، سیلچی، ونیزی و زازاکی.

اگر می خواهید به آخرین نسخه ی به روز رسانی Gboard دسترسی پیدا کنید یا برای اولین بار آن را امتحان کنید، لطفا لینک زیر را دنبال کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-gboard-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%a8%d8%a7-%d9%be%d8%b4%d8%aa%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3/
ads
ads