داغ ترین ها :
شکایت کاربران گوشی Pixel 2 XL از صدای تق تق بلندگوی آن

شکایت کاربران گوشی Pixel 2 XL از صدای تق تق بلندگوی آن

کاربرانی که با گوشی Pixel  محصول گوگل سروکار دارند، با مشکلات جدی در استفاده از هدست مواجهند.همچنین نگران سوختن یا تغییررنگ های صفحه ی نمایش نیز هستند. برخی اجزای گوشی هایPixel2  و Pixel2 XL نیز بخاطر صداهای عجیب و غریبی که از بلندگو ساتع می شود، از کار افتاده اند.امروز این مشکل خاص دوباره بر سر زبان ها افتاده است و برخی کاربران گوشیPixel 2 XL از صدای تق تق بلندگوی آن شکایت دارند.

 

این مشکل شیوع بسیاری پیدا کرده تا جایی که بین ردیت و مجمع تولیدات گوگل، بیش از 100 شکایت از کاربران ناراضی از گوشی Pixel 2 XL دریافتند کرده اند که یکی از آن ها_که سه بار Pixel2 XL را خریداری کرده_ به شرح زیر است:

من درحال استفاده از سومینPixel2 XL خود هستم.همه ی آن ها در قسمت بلندگو مشکل داشته و باصدای تق تق همراه بودند که روی تماس های تلفنی اثر منفی می گذارد. واقعا مضحک است که گوگل چنین محصول بی کیفتی را ارائه داده است و پس از شکایت های فراوان حالا برای جذب مشتری بیشتر قیمت این محصول را پایین آورده است.

 

به نظر می رسد این مشکل در هر سطح صدایی بروز می کند پس نمیتوان گفت این صداها بدلیل بالا بردن سطح صدا به بیشترین حد ایجاد می شوند.خوشبختانه، این مشکل با بروزرسانی نرم افزار حل خواهد شد.اما همچنان مشکلات دیگری در حال گزارش شدن علیه LG،HTC و Google هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%da%a9%d8%a7%db%8c%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%d8%a7%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-pixel-2-xl-%d8%a7%d8%b2-%d8%b5%d8%af%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%82-%d8%aa%d9%82-%d8%a8%d9%84%d9%86%d8%af/
ads
ads