داغ ترین ها :
اپل قابلیت حالت آفلاین را به shazam افزود

اپل قابلیت حالت آفلاین را به shazam افزود

شرکت اپل به اطلاع رساند که هفته ی پیش 400میلیون دلار بهShazam  پرداخت کرده است که آینده ی برنامه شناسایی موسیقی را نسبتا نامعلوم می کند. آیا قرار است که همان برنامه ی قبلی باقی بماند یا اپل تصمیم دارد آن را در فهرست برنامه های مخصوص خود قرار دهد؟

درهرصورت، به نظر می رسد Shazam  به ارائه ی بروزرسانی ها برای برنامه هایش در گوشی اپل ادامه می دهد که دارای ویژگی و پیشرفت های تازه ای هستند. امروز، Shazam  به اطلاع رساند که بروزرسانی جدیدی برای برنامه IOS ارائه داده که دارای ویژگی مهمی بنام حالت آفلاین است.

اساسا،وقتی می خواهید توسط Shazam یک آهنگ را شناسایی کنید اما به شبکه وایفای متصل نیستید، می توانید روی دکمه ی بزرگ آبی رنگ کلیک کرده تا برنامه ی بعد از آنلاین شدنتان اسم آهنگ را به شما بگوید. علاوه براین، برنامه فورا شما را آگاه می کند حتی اگر Shazam را باز نکرده باشید.

به خاطر داشته باشید چنانچه از چند دستگاه گوشی استفاده میکنید میتوانید حساب Shazam خود را بین آن ها همسان سازی کنید.آخرین نسخهShazam برایIOS در فروشگاه برنامه هاApp Store گذاشته شده بنابراین برای بهره مندی از ویژگی جدید_حالت آفلاین_حتما برنامه را بروزرسانی کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%be%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-shazam%d8%8c-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d8%ad%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%a2%d9%81%d9%84%d8%a7%db%8c/
ads
ads