داغ ترین ها :
شایعه:نسل جدید آیفون X از دوربین سه گانه بهره خواهد برد

شایعه:نسل جدید آیفون X از دوربین سه گانه بهره خواهد برد

اگر شما کمی به دنبال اخبار روز در زمینه موبایل و تکنولوژی باشید این را خواهید دانست که استفاده از دوربین سوم عقب در نسل جدید آیفون X مطلب روز سایت ها و مقالات است.

بعد از اینکه کمپانی های ساخت گوشی هوشمند به سراغ تولید گوشی با دوربین های دوگانه رفتند این پیشرفت متوقف نشد و امروز شاهد ظهور دوربین های سه گانه در موبایل های هوشمند هستیم.

حال این سوال پیش می آید که دوربین های دوگانه و سه گانه چه کاربردی دارند؟ اساسا ماژول دوربین با سنسور های مجزا را دوربین چندگانه می‌گویند. ممکن است این سنسور ها جدا از هم عمل کنند یا حتی به‌صورت ترکیبی عمل عکاسی را انجام دهند. به‌طور کلی می‌توان گفت سنسور اصلی بهترین تصویر را به‌صورت رنگی ثبت می‌کند و سنسور دیگر بخش‌هایی از تصویر را ثبت می‌کند که حسگر اصلی توانایی به ثبت رساندن آن‌ها را ندارد.

اما اکثر مجلات و مقالات معتبر در بخش تکنولوژی بر این باورند که سامسونگ گلکسی S10 ونسل جدید آیفون X Plus از سه لنز دوربین استفاده خواهند کرد. البته هنوز روشن نیست که کاربرد لنز سوم چه خواهد بود ولی تحلیل ها بر آن است که لنز سوم برای بهبود کیفیت عکس هنگام زوم خواهد بود.

از جمله گوشی هایی که از سه لنز برای دوربین عقب استفاده می کنند می توان هوآوی P20 Pro را نام برد که دوربین اصلی آن 40 مگاپیکسل و دوربین دوم 20 مگاپیکسل و دوربین سوم آن 8 مگاپیکسل است.

جدا از تمامی نقل قول ها و شایعات حال اگر اپل به دنبال تغییر سخت افزاری بر روی محصولات خود باشد یک لنز سوم می تواند راه مناسبی برای ایجاد تغییر و بهبود کیفیت عکسبرداری باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d9%87%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-x-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%87/
ads
ads