داغ ترین ها :
اولین تصاویر منتشر شده از Honor V10

اولین تصاویر منتشر شده از Honor V10

در چند سال اخیر، در کنفرانس IFA در برلین، جورج ژائو، مدیر شرکت Honor، به طور آشکار راجع به یک گوشی هوشمند جدید این شرکت که دارای ویژگی هوش مصنوعی می باشد سخن گفت (AI). تصاویری از Honor V10 به تازگی به صورت آنلاین منتشر شده است، و پیش بینی شده که Honor به طور رسمی می تواند  بهترین محصول خود که V10 است را به زودی وارد بازار کند.

شما می توانید قیمت گوشی های هواوی را از تکنولایف بگیرید.

بررسی نرم افزاری Honor 8 : یک پدیده با قیمت استثنایی!

ژائو، مدیر این شرکت در آینده برنامه هایی دارد: برنامه های بزرگ برای یک برندی تجاری که در حال حاضر کوچک است

شرکت Honor اعلام کرد که این محصول در 5 دسامبر رونمایی می شود

حداکثر تا تاریخ 5 دسامبر انتظار ها به پایان می رسد، زمانی که شرکت Honor از آخرین محصول خود، در رویدادی در لندن پرده بردارد. ما فقط اخباری که مطبوعات Honor منتشر می کنند را دریافت کردیم و همه این تاریخ را اعلام کرده اند.

به نظر می رسد که با معرفی این گوشی هوشمند جدید که دارای طراحی بدون قاب عریض بوده و متفاوت از سایر محصولات این شرکت است، متوجه می شوید که صفحه نمایش این گوشی دو برابر بزرگ تر از سایر محصولات این شرکت است.

مشتاقانه در انتظار محصول جدید این شرکت هستیم، اما باید گفت جای تعجب نیست که Honor به عنوان برندی که خواهر Huawei شناخته می شود، گوشی های هوشمندی دارد که تا حد زیادی از اجزای Huawei تشکیل شده اند. چنین می نماید که Honor می تواند  در توسعه ی سخت افزار و نرم افزار، سرمایه بسیار زیادی را صرفه جویی کند. البته، این شرکت بهترین قیمت ها را برای مصرف کنندگان نهایی به ارمغان می آورد.

این استراتژی در سال 2018 تغییر نخواهد کرد، بنابراین گوشی های هوشمند Honor با سخت افزار و نرم افزار Huawei باز خواهند گشت. در دیداری با جورج ژائو در IFA 2017، مدیر این شرکت چینی کاملا بی پرده با ما سخن گفت.

من از او یک سوال هیجان انگیز پرسیدم: آیا Honor Magic در سال جاری در بازار بین المللی موجود خواهد بود؟ یا حتی یک جانشین خواهد داشت؟ ویژگی های بارز این گوشی هوشمند که از پایان سال 2016 مرا جذب کرده، چیست؟

گوشی Honor Magic را می توان به عنوان یک گوشی هوشمند با اطلاعات متنی هوشمند مورد استفاده قرار داد، چرا که می تواند کاربر خود را به واسطه صورت و دست شناسایی کند، این ویژگی را شرکت Honor در این گوشی راه اندازی کرده است.

این قابلیت می تواند اطلاعات را با کمک سنسورهای نصب شده در گوشی ارائه کند، مثلا فیلمی را در یک چت نوشته اید و بعد ها می خواهید آن را اجرا کنید. هم چنین می تواند به شما بگوید چه مسیری را باید طی کنید و چه زمانی باید از این برنامه خارج شوید. همه ویژگی هایی که در Honor Magic وجود دارد را می توانید به عنوان محدودیت هایی که ممکن است در یک گوشی هوشمند وجود داشته باشد، ببینید.

 

 

تصاویری از Honor V10 لو رفت

هنوز صحبت کردن در مورد طراحی نهایی این دستگاه خیلی زود است، اما در Weibo عکسی منتشر شده و ادعا شده که این عکس Honor V10 است. در این تصویر، پنل جلویی اشغال شده توسط صفحه نمایش 5.99 اینچی 18: 9 نشان داده می شود. قاب های جانبی عملا برای این گوشی ها کاربردی ندارد‌، آن دسته از قاب هایی که در حال حاضر از بالا و پایین باریک تر هستند، لوگوی برند و سنسور های مختلف را نشان می دهند.

در سمت راست دو دکمه ی فیزیکی، دکمه های روشن/خاموش و صدا هستند. به نظر می رسد آنچه که در این عکس نشان داده شده، با تصویری که لو رفته است، هم خوانی دارد، اما هنوز هم معلوم نیست که این تصویر، تصویر واقعی این گوشی باشد. تصویر فوق با تصویر دیگری از پنل جلویی Honor V10 هم خوانی دارد که قبلا به صورت آنلاین منتشر شده است، و به ما اولین تصاویر مربوط به این دستگاه جدید را نشان می دهد.

با نگاه کردن به بالای عکس، متوجه می شوید که V10 از روند صنعت حاشیه های جانبی را کنار گذاشته است و دوربین جلوی این گوشی هوشمند، سنسور نور، فلاش LED و قطعه گوش در بالای صفحه نمایش قرار دارند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش با ابعاد 18: 9 است.

بخش برش در امتداد قاب پایین نشان می دهد که Huawei تصمیم دارد از یک دکمه ی فیزیکی Home بر روی دستگاه خود استفاده کند. دکمه ی صفحه اصلی نیز به عنوان حسگر اثر انگشت دستگاه احتمالا هم چنان باقی است.

 

Honor V10 به همراه Kirin 970 و EMUI 6 عرضه خواهد شد

در سال جاری، کنفرانس IFA در برلین، جورج ژائو، مدیر شرکت Honor، بسیاری از سؤالات مرا پاسخ داد. به طور شگفت انگیزی او علنا و به طور مستقیم به من گفت که از Honor V9 به عنوان جایگزین Kirin 970 و EMUI 6 استفاده خواهد کرد. همان طور که می دانیم، هر دوی این محصولات با Huawei Mate 10 و Mate 10 Pro عرضه می شوند، بنابراین طبیعی است که Honor نیز یک گوشی هوشمند با ترکیبی از SoC و EMUI را در معرض نمایش بگذارد.

ما زمان انتشار گوشی را از زبان جورج ژائو شنیدیم و احتمالا این زمان تغییر نخواهد کرد. انتظار می رود که Honor V10 در اوایل سال 2018 در دسترس قرار گیرد، و نه دیرتر. اما توجه داشته باشید، زیرا جورج در مورد V10 صحبت کرد، و در گذشته، گوشی های هوشمند V از Honor، بهترین محصولات این کمپانی بودند که فقط در چین عرضه می شد.

اگرچه Honor V9 در بازار چین به شدت با International Honor 8 Pro متفاوت است، این گوشی حداقل دو ماه برای فروش نسخه بین المللی به فروش رسیده است.

اما با توجه به این که در حال حاضر یک رویداد مهم در لندن وجود دارد، ممکن است نسخه ی بین المللی Honor V10 که انتظارش را داشتیم، به زودی در مارس یا آوریل 2018 وارد بازار شود.

حدس می زنید در 5 دسامبر از چه محصولی رونمایی خواهد شد؟

آیا فکر می کنید که Honor از این فرصت به عنوان یک شانس برای به روز کردن و یا هماهنگ کردن قرارداد های خط تولید خود به یک مدل جهانی تر استفاده کند؟

نظرات تان را برای ما به اشتراک بگذارید!

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%84%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%87-%d8%a7%d8%b2-honor-v10%d8%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86/
ads
ads