داغ ترین ها :
گوگل کروم قادر به قطع ویدیوهای پخش خودکار می شود

گوگل کروم قادر به قطع ویدیوهای پخش خودکار می شود

گوگل قصد دارد که ویژگی های جدیدی را برای کاربران Chrome معرفی کند، گوگل به عنوان غول جستجو در حال حاضر در کانال بتا، برخی ویژگی های جدید را تست می کند. نسخه کروم بتا 64 قبلا منتشر شده است و اکنون برای کسانی که می خواهند آن را امتحان کنند، فرصت مناسبی است. در هفته های آتی، این ویژگی های جدید گوگل برای تمام کاربران مرورگر ارائه خواهد شد . اولین چیزی که گوگل تایید کرد، افزودن یک مسدود کننده ی فرعی پیشرفته به Chrome بود که به منظور جلوگیری از سایت هایی با سابقه ی سوء استفاده برای باز کردن برگه ها یا پنجره های جدید است.

ظاهرا بسیاری از کاربران Chrome از بسیاری از سایت ها شکایت کرده اند که این وب سایت ها لینک های تغییر شکل یافته ای در وب سایت های شخص ثالث دارند، که به عنوان دکمه های بازی و یا سایر کنترل های سایت تلقی می شوند اما وقتی روی لینک آن ها ضربه بزنید، برگه ها یا پنجره های جدیدی باز می شود.

امیدواریم، مسدود کننده ی جدید و پیشرفته ، از استفاده ی کاربران نهایی از این وب سایت ها جلوگیری نماید. اکنون می توانید با دانلود کروم بتا، این ویژگی را امتحان کنید.

مطالب مرتبط: ۹ میانبر مفید در گوگل‌کروم

یکی دیگر از گزینه های جدید و جالب دیگر این امکان را می دهد که کاربران Chrome ویدیوهای پخش خودکار در وب سایت ها را قطع کنند.

خبر بد این است که شما باید برای هر وب سایتی که از این ویدیوها استفاده می کند، تنظیمات را به صورت دستی انجام دهید، اما هنگامی که یک وب سایت را مسدود می کنید، تمام محتوای صوتی در آن دامنه مسدود می شود.

احتمالا ویژگی های جدید دیگری که در Chrome 64 اجرا خواهد شد وجود داشته باشند، اما ویژگی ذکر شده، در حال حاضر یکی از مهم ترین ویژگی های گوگل در نسخه ی بتا است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87-%d8%b2%d9%88%d8%af%db%8c-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%85-%d9%82%d8%a7%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d9%82%d8%b7%d8%b9-%d9%88%db%8c%d8%af%db%8c%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be/
ads
ads