داغ ترین ها :
برخی گوشی های Galaxy Note 8 بعد از صفر شدن باتری روشن و شارژ نمیشوند

برخی گوشی های Galaxy Note 8 بعد از صفر شدن باتری روشن و شارژ نمیشوند

برخی کاربران گوشی های گلکسی نوت 8 گزارش کرده اند که گوشی شان پس از این که باتری کاملا خالی می شود، دیگر روشن و شارژ نمی شود. شرکت سامسونگ نیز به این مشکل واقف است و گوشی ها را در صورت داشتن جعبه ی اورجینال خود، با یک گوشی دیگر تعویض می کند. اما تا کنون مشخص نشده که دقیقا چه تعداد گوشی سامسونگ دارای این مشکل هستند.

این کاربران گزارش کرده اند که گوشی نوت 8 شان پس از این که به شارژ 0 درصد رسید و خاموش شد، دیگر شارژ و روشن نمی شود. کاربران کابل ها و شارژر های مختلفی را برای گوشی شان امتحان کرده اند تا مطمئن شوند که مشکلی متوجه شارژر نیست؛ اما در نهایت متوجه شدند که مشکل از خود گوشی است.

در انجمن سامسونگ در ایالات متحده، یکی از مدیران با نام SamsungMel توصیه کرده است که این دارندگان گوشی های گلکسی نوت 8 گوشی های خود را بفرستند تا یک گوشی دیگر با گارانتی دریافت کنند. SamsungMel می گوید” این مشکل خاصی که برای گوشی های نوت 8 رخ داده است قطعا تکرار نخواهد شد و ما سریعا در صدد رفع آن بر خواهیم آمد.”

برخی کاربران می گویند گوشی شان شارژ و روشن نمی شود

تاکنون به نظر می رسد که گوشی های نوت 8 از شرکت های مختلفی دچار این مشکل شده اند مانند Verizon Wireless، T-Mobile و Sprint.

یک سال پیش، شرکت سامسونگ مجبور به تعویض گوشی های گلکسی نوت 8 شد که کاربران شان خبر از ترکیدن باتری هایشان داده بودند. البته با این که یکی از مشکلات کم خطر بود اما با این حال مشکل بسیار جدی محسوب می شد.

آیا شما نیز دارای گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 هستید؟ آیا شما نیز تا به حال با چنین مشکلاتی مواجه شده اید؟ اگر پاسخ مثبت است، مشکل تا را در قسمت کامنت پایین با ما به اشتراک بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%ae%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-galaxy-note-8-%d9%88%d9%82%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d8%b4%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d9%87-0-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af/
ads
ads