داغ ترین ها :
با OnePlus 5T Star Wars Edition بیشتر آشنا شوید

با OnePlus 5T Star Wars Edition بیشتر آشنا شوید

شرکت OnePlus امروز نسخه ای جالب از پرچم دار خود یعنی  5T با نام OnePlus 5T Star Wars Edition  رونمایی کرد. این دستگاه در کشور هندوستان و در جریان رویداد کامیک کان و با حمایت OnePlus (در میان دیگر شرکت ها) به صورت مختصرنمایش داده شد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، OnePlus 5T Star Wars Edition با پنل پشتی سفید رنگ که لوگی Star Wars (جنگ ستارگان)   به رنگ قرمز در پایین آن خودنمایی می کند. کلید لغزشی هشدار این تفن نیز به رنگ سفید و قرمز است در حالیکه پنل جلویی آن به طور کامل به رنگ مشکی است.

همانطور که از گزارش ها بر می آید، رابط کاربری این دستگاه از افکت ها و تصویر زمینه های مختلفی از جنگ ستارگان برخوردار خواهد بود. این دستگاه جدید در مقایسه با نسخه های معمولی قرمز و مشکی OnePlus 5T واقعا برجسته تر است.

بر اساس وب سایت هندی Tech PP ، تلفن هوشمند OnePlus 5T Star Wars Edition  در روز 16 دسامبر – درست یک روز بعد از اکران آخرین فیلم از سری جنگ ستارگان (آخرین جِدای) در ایالات متحده و جهان،  عرضه خواهد شد.

تا به اینجای کار حرفی از قیمت این تلفن هوشمند زده نشده، اما وب سایت Tech PP یادداشتی ارائه داده مبنی بر اینکه ممکن است این گوشی هوشمند تنها در هند به فروش برسد. امیدواریم این سخن صحت نداشته باشد، چرا که طرفداران جنگ ستارگان در سراسر جهان خواستار این تلفن همراه با طراحی منحصر به فردش خواهند شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%a7-oneplus-5t-star-wars-edition-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1-%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7-%d8%b4%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads