داغ ترین ها :
دو ویژگی جدید برای کنترل بیشتر کاربران بر حساب کاربری اینستاگرام در راه است

دو ویژگی جدید برای کنترل بیشتر کاربران بر حساب کاربری اینستاگرام در راه است

اینستاگرام در تلاش است کنترل بیشتری به کاربران برای دسترسی به محتوای خودشان بدهند. در شروع سرویس، اینستاگرام آزمایش بر روی دو ویژگی جدید را آغاز کرده و انتظار می رود یک نسخه پایدار در آینده عرضه شود.

تاکنون تنها راهی که کاربران نتوانند به حساب کاربری دیگران در اینستاگرام دسترسی پیدا نکنند یک حساب کاربری خصوصی بود که در انجام این کار برای کاربر قبل از دسترسی به عنوان دنبال کننده درخواستی ارسال می شود و با این حال کسانی که از حساب عمومی استفاده می کنند اساسا کنترل بیشتری بر افرادی که در فهرست فالوورهای خود هستند خواهند داشت و این چیزی بود که به عنوان بخشی از آخرین آزمایش باید تغییر می کرد.

شبکه اجتماعی فیس بوک کاربران خاصی را قادر می سازد که بتوانند افراد را از لیست فالورهای خود حذف کنند بدون آنکه کاربری که حذف شده مطلع آن شود و بنابراین فرآیند به طور قابل توجهی ساده تر از قبل شده که کاربران را با بلاک کردن افراد از لیست فالورهای خود می توان حذف کرد.

مقالات پیشنهادی: دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

علاوه بر کنترل بیشتر بر روی فالورها، ویژگی دوم تست احراز هویت در شبکه اجتماعی با استفاده از تصویر متمرکز که کاربران را قادر خواهد ساخت که از طریق برنامه هایی مانند گوگل Authenticator تصویر خود را تائید کنند. بنابراین دیگر نیاز به شماره تلفن توسط کاربر نیست و شانس هک شدن از طریق SMS را کاهش می دهد.

در حال حاضر اینستاگرام هنوز برای تغییرات زمانی را به کاربران اعلام نکرده است اما با توجه به کنترل لیست فالوورهای کاربرانی که به صورت عمومی در دسترس هستند نباید انتشار آن را مدت طولانی به تعویق بندازد. با این وجود در مورد ویژگی تغییر اعتبار کاربران باید زمان طولانی تری را انتظار بکشند.

حذف فالوور

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%b1-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%af%d9%88-%d9%88%db%8c%da%98%da%af%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%da%a9%d9%86/
ads
ads