داغ ترین ها :
مذاکرات اپل با ال جی برای ساخت نمایشگر OLED

مذاکرات اپل با ال جی برای ساخت نمایشگر OLED

به نظر می رسد که اپل به دنبال تامین کننده ی پنل جدید OLED برای آیفون X است. رسانه های خبری کره جنوبی اخیرا گزارش کرده اند که کاپرتینو یک قرارداد عرضه ی OLED با LG Display را امضا کرده است. این گزارش بیان داشت که LG Display در حال راه اندازی تجهیزات تولید 60 میلیون پنل OLED برای عرضه به اپل است و انتظار می رود این تولید در اوایل ماه ژوئن 2018 شروع شود.

به نظر می رسد اطلاعات موثق نیستند ولی باعث شده اند تا بورس کره به دنبال مشخص کردن موضوع باشد. طبق گفته ی سرمایه گذار، نمایشگر LG Display در تاریخ 6 دسامبر در جریان رسیدگی های قانونی خود، این موضوع را مطرح کرد:

“برای موضوع عرضه ی OLED برای آیفون اپل، هیچ جزئیاتی در دست نیست. وقتی هیچ چیز به طور دقیق مشخص نشده است، ما آن را اعلام خواهیم کرد (یا در عرض یک ماه اعلامیه ای منتشر خواهد شد).”

در حالی که این بیانیه مبهم است، به نظر می رسد که دو شرکت پیرامون یک معامله احتمالی بحث می کنند. این موضوع اصلا دور از انتظار نیست، چرا که اپل برای سالها از صفحه ی نمایشگرهای LCD ساخته LG Display بر روی صفحه نمایش گوشی های خود استفاده کرده است.

به هر حال، وقتی که بحث نمایشگر OLED برای گوشی IPhoneX پیش آمد، اپل انتخاب زیادی نداشت. بخش نمایشگر سامسونگ تنها شرکتی بود که می توانست مقدار مورد نیاز اپل را تولید کند، به همین دلیل است که Tim Cook & Co، Sammie را به عنوان تامین کننده انتخاب کردند. بنا به گزارش، اپل و سامسونگ قرارداد 67 میلیون پنل آیفون X  را به امضا رسانده اند.

طبق گفته ی شرکت تحليلگر  Counterpoint، انتظار می رود اپل 130 ميليون دستگاه آيفون  X را در دو سال آينده به فروش برساند، این به اين معناست كه ال جي هنوز هم شانس شرکت در این پروسه را دارد. در ماه نوامبر LG Dispaly اعلام کرد که در سه سال آینده  13.7 میلیارد دلار به همراه دو سوم بودجه تولید نمایشگر OLED برای گوشی های هوشمند را در تولید پنل OLED برای تلویزیون ها و گوشی های تلفن همراه خود سرمایه گذاری خواهد کرد. احتمال دارد که افزایش بودجه بتواند کیفیت و تولید محصولات را در سطح محصولات سامسونگ افزایش دهد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4%da%af%d8%b1-oled-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-x-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7/
ads
ads