داغ ترین ها :
اختراع جدید گوگل در زمینه تناسب اندام در گجت های هوشمند

اختراع جدید گوگل در زمینه تناسب اندام در گجت های هوشمند

تقریبا مدتی است که گجت هوشمند جدیدی به بازار عرضه نشدند. البته این بدان معنی نیست که کمپانی های سازنده در حال طراحی و ساخت آن نباشند. امروز یک اختراع جدید توسط گوگل درز پیدا کرد که نشان می دهد گوگل در پشت پرده در حال منتشر کردن نسخه جدید سیستم عامل برای گجت های هوشمند است.

پتنت جدید گوگل برای گجت هوشمند

این patent گوگل در مورد تناسب اندام مبتنی بر AI است که به شما کمک می کند، در طول روز فعالیت بیشتری انجام دهید و به هدف خود در تناسب اندام برسید. AI این کار را با جمع آوری داده ها مانند مکان فعلی، پیشرفت حرکت و اطلاعات از طریق تقویم به شما نمایش می دهد. این برنامه به شما پیشنهاد میکند تا زودتر از همیشه از خانه خارج شوید و وقت خود را به پیاده روی و دوچرخه سواری بگذرانید.

برای خرید ساعت هوشمند و انواع گجت می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

به نظر می رسد که این گجت هوشمند برای فعالیت های بیشتر شما موثر است. اما باید مثل تمامی اختراعات در این زمینه کمی صبر کنیم تا ویژگی جدیدتری از این محصول منتشر شود. با این حال بسیار خوشحالیم که گوگل در حال توسعه بر روی سیستم عامل گجت هوشمند خود است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b9-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%af/
ads
ads