داغ ترین ها :
پیام رسان فیسبوک کودک و نوجوان؛ محیطی آنلاین و امن برای فرزندان شما

پیام رسان فیسبوک کودک و نوجوان؛ محیطی آنلاین و امن برای فرزندان شما

پس از اینکه Snapchat قابلیت کپی کردن همه چیز که در بخش homework آن وجود دارد را به برنامه ی خود افزود، اکنون نوبت فیس بوک است که قابلیت سرویس های پیام رسانی خود را گسترش دهد تا خدمات بهتری را به نسل جوان ارائه دهند. به ویژه، یک نسخه ی جدید از فیس بوک Messenger منتشر شده است که فضای امنی را برای بچه های 6-12 سن به وجود آورده است.

این برنامه با استفاده از GIF های دوست داشتنی کودکان، جلوه های دوربین، فیلتر ها، برچسب ها و فریم هایی که می توان آن ها را ذخیره کرد، محبوب تر هم خواهد شد. نسخه ی مستقل سیستم عامل پیام رسان محبوب Dubbed Messenger Kids در فیس بوک، به کودکان اجازه ی ثبت حساب کاربری نمی دهد، زیرا کودکان زیر ۱۳ سال به طور قانونی مجاز به ثبت نام در شبکه های اجتماعی نیستند ( گرچه، بسیاری از افراد بدون توجه به این مسئله در شبکه های اجتماعی ثبت نام می کنند ).

والدین بر پروفایل فرزندان خود کنترل کامل خواهند داشت و قادر به مدیریت همه چیز آن ها که به طور مستقیم به پروفایل های رسمی آن ها مرتبط است، خواهند بود.

مقالات پیشنهادی: چطور اکانت فیسبوک هک شده را بازگردانیم؟

این نرم افزار بدون تبلیغات عرضه می شود و فیس بوک می گوید که هیچ کدام از اطلاعات فرزندان شما را ذخیره نخواهد کرد و جدیدترین محصول نرم افزاری شما، مطابق تمام قوانین فدرال در مورد حفظ حریم شخصی افراد زیر سن قانونی است:

در حال حاضر، حداقل، به نظر می رسد که تنها هدف فیس بوک این است که برای نسل جوان یک روش ارتباطی مناسب فراهم کند، اما فیس بوک یک استراتژی برتر دارد که این برنامه ی دوستانه کودکان را زیر نظر دارد.

شبکه اجتماعی پیام رسان فیس بوک کودکان و نوجوانان، راهی برای ارتباط فرزندان شما با دنیای بیرون است و پس از ۱۳ سالگی می توانید برای دسترسی به خدمات اصلی فیس بوک و مسنجر، آن ها را ثبت نام کنید.

فیس بوک اعلام کرد که این برنامه فقط در ایالات متحده در دسترس است، و در حال حاضر فقط در دستگاه های iOS موجود است و در ماه های آینده با دستگاه اندرویدی تان نیز می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d9%81%db%8c%d8%b3-%d8%a8%d9%88%da%a9-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d9%86%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%ad%db%8c/
ads
ads