داغ ترین ها :
نقص عملکرد چند لمسی در برخی گوشیها در 8.1 سیستم عامل اندروید Oreo

نقص عملکرد چند لمسی در برخی گوشیها در 8.1 سیستم عامل اندروید Oreo

به نظر می رسد مشکلات جدی در نسخه ی رسمی اندرویدOreo8.1  وجود دارد. به گزارش بسیاری از کاربران، جدیدترین نسخه ی Google’s mobile OS  خللی در عملکرد قابلیت چند لمسی در گوشی ها وارد کرده است.

درواقع لمس با چندانگشت باعث نمایان شدن تصویری روی صفحه ی نمایش برخی دستگاه ها می شود، با محتوای جهش و ارتعاش، که بسیار آزاردهنده است مخصوصا اگر در حال بازی کردن یا استفاده از قابلیت لمس چند انگشت برای بزرگنمایی و کوچکنمایی تصویر باشید( pinch to zoom).

همانطور که می دانید تماشای ویدیوی آموزشی بیش از هرمتن دیگری مفهوم مطلب را به مخاطب می رساند پس برای درک بهتر از گستردگی بروز این اشکال در بخش های مختلف گوشی، ویدیو زیر را در یوتیوب تماشا کنید.

بررسی پیشنهادی: گوگل پیکسل 5

زمانیکه نسخه ی توسعه دهنده ی اندروید8.1 در حال بازبینی بود، این مشکل چندین بار گزارش شد اما همانطور که دیدید در شماره ی ساخت اصلی برطرف شده است. درواقع بازگشت به نسخه ی اندروید8.0 این نقص را ازمیان برد. پس می توان گفت مشکل با بروزرسانی نرم افزار حل می شود.

خوشبختانه گوگل تنها به رفع این مشکل بسنده نکرده و همچنان درحال بررسی نواقص مربوط به قابلیت چندلمسی است.اورین، یکی از مدیران انجمن کاربرانPixel، مسئله را بدین شکل شرح می دهد:

با سلام

از گزارشات و پیشنهادات کاربران متشکریم.من در حال بررسی مشکل هستم و هرگونه اطلاعات بدست آمده را با شما به اشتراک می گذارم.

همچنین ممکن است با برخی از کاربران شخصا ارتباط برقرار کرده و گزارشات وابسته به مشکلات را دریافت کنم.

چنانچه قابلیت چند لمسی در گوشی شما با اشکالاتی مواجه شده آن را با ما به اشتراک بگذارید.می توانید از طریق بخش تنظیمات /سیستم/درباره تلفن/ارسال نظرات، با ما در تماس باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d9%82%d8%b5-%d8%b9%d9%85%d9%84%da%a9%d8%b1%d8%af-%da%86%d9%86%d8%af-%d9%84%d9%85%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%ae%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%86/
ads
ads