داغ ترین ها :
مدیر ارشد بازاریابی اپل: Face ID تلفن های اندرویدی به خوبی اپل نیست

مدیر ارشد بازاریابی اپل: Face ID تلفن های اندرویدی به خوبی اپل نیست

اپل در آیفون X استاندارد تلفن های هوشمندی که از Face ID استفاده می کنند را بالا برده .  این بدان معنا است که در آینده شاهد این خواهیم بود که تلفن های اندرویدی هم از این ویژگی برای رقابت با آیفون استفاده کنند.اما تا آن جایی که به بازاریابی اپل، فیل شیلر مربوط می شود، هیچ رقابتی در کار نیست. این مدیر اپل  در مصاحبه ای با وب سایت آلمانی Bright.nl در مورد Face ID، سه جمله در بررسی سیستم تشخیص چهره  در دستگاه های اندرویدی مطرح کرده است. شیلر به اختصار گفته: “همه آن ها به درد نخور اند. ”

شیلر که دومین حضورش در شرکت اپل در سال 1997 آغاز شد، عنوان کرده است که نسخه ی اندرویدی سیستم تشخیص چهره آطوری که Face ID عمل می کند، کار نخواهند کرد. او همچنین تمام قابلیت هایی که اپل از دکمه هوم در آیفون انتظارداشته را مطرح کرد، مثل باز کردن قفل گوشی با تاچ آیدی، بررسی کردن هویت با Apple Pay، فعال کردن سیری، جابه جایی بین برنامه ها و بستن برنامه ی آن ها.

او می گوید: Face ID جایگزین تمام این سه عملکرد شده است. سیستم تشخیص چهره، هویت کاربر را برای Apple Pay بررسی می کند، قفل دستگاه را باز می کند. به کاربر اجازه می دهد تا ژست های حرکتی را برای انجام تمام کارهایی که دکمه هوم آیفون انجام می داده را به کار گیرد.

مدیر ارشد بازایابی اپل می گوید:  ” آن ها (سیستم تشخیص چهره اندرویدی) همانند Face ID عمل نخواهند کرد. ما در تمام طول این سال ها از این نکته کوچک آگاه بوده ایم، دکمه ی هوم که برای بردن کاربر به صفحه ی خانگی استفاده می شد، بعدها کارهایی بسیاری برای ما انجام داد. ما Touch ID را اضافه کردیم که شما را به صفحه ی چند وظیفگی می برد، سری را فعال می کرد، Apple Pay را فعال می کرد. همه این ها از طریق این دکمه ی مکانیکی انجام می شد.

بنابراین در مورد Face ID ما بهترین راهی را که می دانستیم تا به آسانی دستگاه را با چهره مان قفل گشایی کند، نیاز داشتیم، در محیطی امن و به روشی ایمن، و همچنین این ویژگی باید قابلیت های دیگر را پشتیبانی کند.

ما باید همه این ها را حل می کردیم. کارهایی که افراد تا کنون با چهره انجام می داده اند چنین چیزی نبوده است. به کارگیری Face ID بسیار منحصر بفرد است.”

مطالب پیشنهادی: فیس آیدی با ماسک در IOS 14.5

باید ببینیم سازندگان دستگاه های اندرویدی در سال های آتی نسخه ی Face ID مخصوص به خودشان را ارائه می دهند یا خیر. تا آن زمان، بهتر خواهیم توانست توانایی فیل شیلر را به عنوان منتقد مورد قضاوت قرار دهیم. از طرفی ، فکر می کنیم که او کیفیتی که یک منتقد باید ارزیابی منصفانه ای داشته باشد را ندارد. که آن هم بیطرفی است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%b1%d8%b4%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%81%db%8c%d9%84-%d8%b4%db%8c%d9%84%d8%b1-%d8%a7%d8%af%d8%b9%d8%a7-%d9%85/
ads
ads