داغ ترین ها :
شرکت کوالکام در حال کار بر روی پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۴۵ است

شرکت کوالکام در حال کار بر روی پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۴۵ است

نسل جدید چیپ ست رده بالای کوالوام،اسنپ دراگون ۸۴۵ چیزی فراتر از قدرت بخشیدن به دستگاه های بالارده را فراهم می آورد. این چیپ، قابلیتی در خود دارد که می تواند به دستگاه های واقعیت افزوده جان تازه ای ببخشد.پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۶۳۰ قابلیت تشخیص برخورد دیوار wall collision  را پشتیبانی می کند، این قابلیت از آن جایی مهم است که دنیایی که به آن نگاه می کنید آن دنیایی نیست که بر روی آن قدم می گذارید. به علاوه این پردارنده نسبت به اسنپ دراگون ۸۳۵ تا ۳۰ درصد مصرف انرژی کمتری دارد.

حتما بررسی کنید: قیمت روز گوشی

این ابزار جدید از سومین نسل پلتفرم AI هوش مصنوعی بهره می برد که شناسایی صحنه ها و اشیاء در حالیکه در حرکت هستید را ممکن می سازد.

تنها یک روز بعد کوالکام اعلام کرد که در حال کار کردن با کمپانی بازی سازی Netease Games است تا چیپست جدیدش را برای تولید کنندگان موتور بازی سازی Messiah بهینه کند.

این موتور بازی سازی توسط بازی سازان پلتفرم موبایل مورد استفاده قرار می گیرد. این طراح اعلام کرده است که کار کردن با شرکت کوالکام به آن ها این امکان را می دهد تا بازی های “منحصر بفرد” تری را برای بازی کنندگان خلق کنند که تجربه والاتری را برایشان فراهم کند.

هر دو شرکت کوالکام و نتفلیکس تاکنون موفق شده اند با استفاده از گرافیک ولکان Vulkan  بعضی از پردازش های سنگین گرافیکی را بر دوش پردازنده ی اصلی قرار دهند‌. این کار باعث می شود از پردازنده ی گرافیکی استفاده کمتری شده و حرارت و مصرف انرژی را کاهش دهد.

شرکت Netease  از SDKواقعیت مجازی شرکت کوالکام استفاده کرده تا اولین بازی واقعیت مجازی خود را که برای پردازنده های اسنپ دراگون کوالکام طراحی شده است، را توسعه دهند. این بازی Twilight Pioneers نام دارد  و برای اسنپ دراگون ۸۴۵ طراحی شده و در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%da%a9%d9%88%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b1-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87/
ads
ads