داغ ترین ها :
برای اولین بار، تصاویری از اکسپریا XZ3 سونی به بیرون درز کرد

برای اولین بار، تصاویری از اکسپریا XZ3 سونی به بیرون درز کرد

بعد از آنکه کمپانی سونی گوشی پرچمدار اکسپریا XZ1 را معرفی کرد، شش ماه بیشتر طول نکشید تا اکسپریا XZ2 را به عنوان گوشی پرچمدار جدید خود معرفی کند. اما حالا تصاویر جدیدی درز پیدا کرده که وقتی این عکس ها را در کنار مطالب منتشر شده قبلی می گذاریم، اطلاعات جالبی را در مورد پرچمدار آینده سونی به ما می دهد.

قیمت روز گوشی را در سایت تکنولایف مشاهده کنید.

حال کمی به ویژگی های این محصول بپردازیم:
در قسمت جلویی گوشی، به نظر تغییر خاصی نسبت به نسل قبلی خود ندارد اما همچنان ابعاد صفحه نمایش گوشی 18:9 خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی به صورت تکی بوده و دارای سنسور 13 مگاپیکسلی می باشد. همچنین در قسمت پشتی، دوربین دوگانه بوده که سنسور اصلی آن 19 مگاپیکسل و سنسور فرعی آن 12 مگاپیکسل می باشد، دوگانه بودن دوربین همراه با یک فلاش LED، مطمئناً کاربران را به وجد خواهد آورد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به یک دکمه اثر انگشت مرکزی اشاره کرد که دقیقاً در مکان مشابه با نسل قبلی قرار دارد. همچنین در سمت راست گوشی جایگاه دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا تعبیه شده است. به نظر می رسد این محصول دارای رم 6 گیگابایتی بوده که از چیپست کوالکام اسنپدراگون 845 قدرت می گیرد. اما هنوز اطلاع دقیقی از میزان حافظه داخلی بدست نیامده است.

لازم به ذکر است کمپانی سونی هنوز در مورد گوشی هوشمند اکسپریا XZ3 اطلاعاتی نداده است و تمامی این اخبار با توجه به مطالبی است که توسط رسانه ها درز پیدا کرده است. اما با توجه به اینکه این برند هر ساله در نمایشگاه IFA در کشور آلمان حضور پیدا می کند، این انتظار می رود تا اکسپریا XZ3 در ماه شهریور معرفی شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. Mehdi

    هیچ تغییری جز دوربین دوگانه نداره

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d8%8c-%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d9%be%d8%b1%db%8c%d8%a7-xz3-%d8%b3%d9%88/
ads
ads